האלופה פתחה בניצחון

הפועל אשדוד השיגה ניצחון ראשון במשחק הרשמי הראשון שלה, במסגרת 'גבעי ווינר' בכדוריד, 26:31, בחוץ על קרית אונו. נקודה בשישי (15.30, מקיף ט'), במשחק מול רחובות תספיק לאשדוד לעלות לחצי גמר המפעל.
פתחו ביד ימין. האלופה מאשדוד. (צילומים: מני אלגריסי)

משחק רשמי ראשון וניצחון ראשון לאלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד. האלופה ניצחה בחוץ 26:31 את קריית אונו ב'גביע ווינר' והיא צעד וחצי משלב חצי הגמר, כשהיא זקוקה לנקודה בשישי מול עירוני רחובות בבית.

המחצית הראשונה נפתחה לא טוב מבחינת אשדוד שעלתה ללא השחקנים הזרים שהיו במנוחה, וקריית אונו  ניצלה זאת ושלטה בקצב המשחק ואף ירדה ביתרון של שער 13-12 לאחר 30 דקות למחצית.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי כאשר טל הרשקוביץ עם 9 שערים וניבו לוי עם 7 שערים בלטו במגרש והחזירו את השליטה לידיי אשדוד. בסיום ,האלופה עם ניצחון ראשון העונה וכבר בשישי הקרוב בשעה 15:30 היא תארח את עירוני רחובות למשחק על העלייה לחצי הגמר, באולם הבייתי במקיף ט'.

ניבו לוי בדרך לעוד שער.

הבקיעו לזכות אשדוד:טל הרשקוביץ – 9 שערים, ניבו לוי – 7 שערים, שי הרשקוביץ – 6 שערים, ישראל ביטרמן ויובל כץ עם 3 שערים כ״א, יוסי ביטרמן – 2 שערים, עמרי קושמרו – שער אחד.

הכניסה למשחק בשישי מול רחובות היא חופשית, מכירת המנויים תתבצע בכניסה למשחק, מועד אחרון להטבה על כל רכישת מנוי, כרטיס כניסה חינם למשחק הביתי באירופה בגביע ה EHF בתחילת חודש אוקטובר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך