המשטרה עצרה חשוד שחיבל בצינור גז ומנעה אסון כבד

המשטרה עצרה חשוד כבן 60 אשר חיבל במערכת צינור אספקת גז ביתית ומנעה אסון כבד לאחר שתושבים התלוננו על ריח גז חריף העולה בבנין. מעצרו הוארך, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע

פעילות מהירה של שוטרי משטרת ישראל בסוף השבוע, מנעו סיכון נוסף שנגרם ממעשיו של חשוד שחיבל בצינור אספקת גז ביתי בעיר אשדוד. החשוד במעשה אותר ונעצר. מעצרו הוארך בבית המשפט לטובת המשך החקירה.

במהלך יום שישי האחרון התקבלו מספר דיווחים בכתובות שונות בעיר אשדוד אודות חבלה בצנרת מערכות אספקת גז בבנייני מגורים בעיר אשדוד. חקירה מהירה שערכה המשטרה הביאה לאיתור ומעצרו של החשוד במעשה, יליד 1960, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר במהלכה מסר גרסתו כלפי החשדות נגדו. בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים, עד יום ב' 2.9.19. "מדובר במעשה שיכול היה לגרום אסון של ממש", נמסר מהמשטרה.

כבר בשעת בוקר מוקדמת של יום שישי התקבל דיווח מכב"ה כי ברחוב גאפונוב באשדוד התקבל דיווח אודות ריח גז בבניין מגורים. עוד באותו הבוקר, שעות ספורות לאחר מכן, התקבל דיווח נוסף מכב"ה כי ברחוב אבן עזרא גם כן התקבל דיווח זהה ובבדיקה נמצא כי נגרם נזק לצנרת אספקת הגז הביתי בבניין וקיים חשד כי צנרת זו נחתכה במכוון על ידי אדם חשוד. כוחות משטרה החלו בניסיונות לאתר את החשוד במעשה תוך שהתקבל אירוע נוסף, שלישי במספר, מהכתובת רבי שלום שבזי בעל מאפיינים זהים. כאמור, בפעילות מהירה בה שולבו כלל מערכי משטרת ישראל- סיור, בילוש ומודיעין, אותר החשוד במעשה ונעצר לחקירה.

קרדיט צילום דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך