ניר ברדע: "עזרתי לקבוצה עם הגול שלי והכל לטובה״.

גיבור הניצחון של מ.ס אשדוד להפועל ת"א (1:2 לאשדוד), שעלה מהספסל, הורחק באדום, שהוסב לצהוב בגלל ה-VAR, ואף כבש את השער הראשון, אמר את הדברים בסיום. ברדע: "שמח שעליתי ועשיתי עבודה טובה".
שחקני אשדוד מברכים את ברדע. (צילום: טוטו פוטו)

עד המחצית ניר ברדע גיבור המשחק של מ.ס אשדוד מול הפועל ת"א, ראה את חבריו מהספסל. הבלם שהודח מההרכב, ישב בשקט וחיכה לתורו. כשזה הגיע, הוא עשה את המהפך המתבקש. עלה מהספסל במחצית, כמעט הורחק אחרי דקה (הושפט ארז פפיר חזר בו לאחר התייעצות עם צוות ה-VAR) וכעבור מספר דקות כבש את השער הראשון לאשדוד במשחק הניצחון על הפועל ת"א 1:2. לא ספק הספק לא קטן.

ברדע כובש את השער הראשון. (צילום: טוטו פוטו)

ברדע אמר בסיום: ״היו הרבה אירועי בזמן קצר. כל אירוע הכניס אותי יותר ויותר למשחק והטריף אותי עוד יותר אז ככה הכל הסתדר לטובה בסוף. אחרי האירוע עם הכרטיסים פשוט לקחתי נשימה עמוקה ישר כדי לא לאבד את הריכוז, נשארתי מפוקס. ברור שהיה לי קשה לא לפתוח, בתוך תוכך משהו קורה, איזה שחקן אוהב להיות על הספסל? אבל אני שמח שעליתי ועשיתי עבודה טובה, עזרתי לקבוצה עם הגול שלי והכל לטובה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך