ה-VAR עזר

החלטה אמיצה של השופט ארז פפיר שביטל אדום לניר ברדע לאחר התייעצות עם ה-VAR, השפיעה באופן ישיר על תוצאת המשחק. ברדע היה זה שכבש את השער הראשון מבין שניים (את השני כבש דין דוד), בניצחון 1:2 של אשדוד על הפועל ת"א. ניצחון הבכורה בליגת העל.
ברדע כובש (צילום: טוטו פוטו)

ארז פפיר הציץ ב-VAR. הוא שוב הציץ. אחרי כמה שניות ארוכות הוא החליט. החלטה של המשחק. פפיר החליט כי האדום ששלף הרגע לניר ברדע מוגזם והחליף לצהוב. דקה אחרי חידוש המשחק, זו הייתה החלטת המשחק. ברדע, אותו שחקן של הורחק, התרומם גבוה לכדור קרן של שלומי אזולאי ועשה מזה 0:1 לאשדוד. זה נגמר בסוף 1:2 לאשדוד, אבל הסיפור התחיל בברדע, בשופט ובעיקר ב-VAR. קיבלנו משחק מלא באירועים וניצחון צודק לאשדוד.

כבר בדקה השמינית הפועל ת"א אילצה את רועי משפתי שוער אשדוד, להוציא כדור לקרן. הפועל המשיכה ללחוץ והשיגה סדרת קרנות, מהירה. מה שלימד על לחץ שלה מן הפתיחה. אבל לאחר רבע שעה הפועל ת"א נרגעה ואשדוד נכנסה למשחק, אומנם לא ליד השער של ג'ראפי (לא זו לא טעות, ג'ראפי עבר לצד של הפועל ת"א), אבל החזיקה בכדור יותר, מה שאפשר לה לשחק מעט יותר מאורגן ולחפש התקפות מסודרות לכיוון השער של הפועל ת"א.

אבל זו הייתה מחצית של רחבות. השוערים כמעט ולא עמדו בפני מצבים מסוכנים. זה נגמר עם הירידה למחצית ב-0:0, שהדבר החיובי היה ששתיהן ניסו לחשק וחיפשו שער ולא משחק של הגנות. היה ברור למשה אוחיון שהחליף את רוני אוואט המורחק שצריך שינוי.

אוחיון על הקווים, החליף את אוואט המושעה.(צילום: טוטו פוטו)

והיה לנו שיוני ועוד איזה שינוי במחצית. המחצית נפתחה נורא מבחינת אשדוד. ניר ברדע שנכנס כמחליף היה רק דקה על המגרש. בפעולה הראשונה שלו במגרש (47) הוא גלש ופגע בבוזגלו. השופט ארז פפיר הוציא לו אדום לאחר התייעצות, עם הקוון. אבל לאחר התייעצות עם ה-VAR  הוא חזר בו והסתפק בצהוב.

כמה זה חשוב? דקה אחרי שהמשחק חודש, קרן לאשדוד. שלומי אזולאי הגביה את הקרן ו?…נכון ניר ברדע שלא הורחק נגח את הכדור פנימה 0:1 לאשדוד.

אשדוד ירדה לשמור על התוצאה. אולי מוקדם מידי . מאור בוזגלו היחיד בעט מ-12 מטרים הכדור פגע בקורה, התגלגל פנימה 0:1. שער מיותר שאפשר היה למנוע עם קצת יותר שמירה על בוזגלו. הפועל כבר עלתה ל-1:2 (76) לאחר שער של אינברום, עוד אקס הפועל ת"א, אבל הצלה מדהימה לפני כן של משפתי ונבדל של אינברום הצילו את אשדוד.בדקה ה-78 אינברום זעזע את המקוף. הפועל נראה קרובה לשער השני.

אשדוד יצאה מזה ועוד איך יצאה מזה. שמונה דקות לסיום היא כבשה את השער שהפך להיות שער הניצחון. דין דוד ניצל ערבוביה ליד שער הפועל ת"א לכבוש את השער הראשון שלו העונה והשני של אשדוד במשחק. 1:2 לאשדוד. שובל גוזלן יכול היה לעשות מזה 3, אבל יאב ג'ראפי מנע הפעם מאשדוד את השער. אם זה לה הפסיק, אבו עקל בתוך תופסת הזמן הוציא עוד הצלה מג'ראפי שהייתה שווה שער. פפיר הוסיף נצח של 9 דקות, אבל בסוף גםזה נגמר בסוף עם 1:2 לאשדוד. ובצדק. ניצחון בכורה העונה.

פפיר מתייעץ עם ה-VAR. שינה את האדום של ברדע לצהוב.

מ.ס אשדוד: משפתי, מושל, אוואני, גיל כהן, קמאהיני (ברדע, 46), אווסו, גורדנה (אבו עקל, 76) , אזולאי,  דוד, בריהון (יחזקאל, 76), גוזלן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך