אוחיון על הקווים מול הפועל ת"א. ג'ראפי בין הקורות מול אשדוד

מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט הורחק ממשחק אחד פלוס שניים על תנאי לאחר גביע הטוטו מול בני יהודה. אוחיון עוזרו יהיה על הקווים.לראשונה מזה 4 עונות יואב ג'ראפי יישחק מול מ.ס אשדוד. החלוץ איסמעילה סיסה, השייך לאקדמיית סופרסטארס בגמביה, נבחן באשדוד. דודי תירם לא יפתח, גורדנה כן.
אוחיון לקראת סכנין: "רוצים לשמוח גם במהלך השבוע הקרוב"
. אוחיון.

לראשונה זה 4 שנים, יגיע יואב ג'ראפי, שוערה של הפועל ת"א ויעמוד בשער הקבוצה היריבה של מ.ס אשדוד. ג'ראפי שכרטיסו אגב שייך לאשדוד, עבר להפועל ת"א ויתארח איתה ביום שבת (18.00, איצטדיון הי"א).

מי שיעמוד על הקווים הוא משה אוחיון עוזר המאמן. רוני אוואט המאמן הורחק במשחק גביע הטוטו מול בני יהודה למשחק אחד פלוס שניים על תנאי. לכן אוחיון שהיה מאמן הקבוצה בעונה שעברה, יחזור לעמדה הזו.

מי שצפוי לפתוח הוא רועי גורדנה שחוזר מפציעה לאחר פגיעה בכתף. מי שלא יהיה בהרכב ולא ברור אם יהיה בסגל הוא דודי תירם בלם הרכש של הקבוצה שלא נמצא עדיין בכושר משחק. החלוץ בן ה-19, איסמעילה סיסה, השייך לאקדמיית סופרסטארס בגמביה, נבחן בקבוצה ורוצה להצטרף. הוא נבחן בנס ציונה,הרשים אבל לא חתם.

לקראת המשחק בשבת אמר רוני אוואט: "כל משחק בליגה הזו אינו קל, בטח כשמדובר במשחק נגד הפועל תל אביב שזה מועדון גדול עם מסורת. הם מגיעים אומנם טיפה בלחץ אבל עדיין הם קבוצה עם הרבה איכויות ומבחינתנו זה משחק שהוא סוג של מבחן אופי אצלנו בבית וננסה בהחלט להעביר מסר שאשדוד באה לשחק כדורגל ולנצח משחקים מהסוג הזה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך