מחממים מנועים לקראת עונת 2019/20

אם יש משהו שיותר קשה מלזכות בתואר אליפות, זה האתגר לשמור על התואר בשנה לאחר מכן וזה האתגר הגדול שעומד בפני האדומים בעונת המשחקים הקרבה ובאה בליגת ווינר בכדוריד.
שחקן הרכש החדש. ספילר

האדומים עשו היסטוריה כקבוצה עם התקציב הקטן ביותר והקבוצה הדרומית ביותר שזכתה בתואר אליפות בענף הכדוריד. האליפות של אשדוד יצרה הד גדול בספורט הישראלי ו'צונאמי' של ממש בענף הכדוריד. אף אחד לא חשב בתחילת העונה שאשדוד תפגע בהגמוניה של הקבוצות מראשל"צ.

מי שקיבלו בצורה "קשה" את אובדן האליפות הן קבוצות הפאר מראשל״צ מכבי והפועל. הן אמנם לא הגדילו את התקציב, אך התחזקו בשחקנים ישראלים בכירים מאוד ובזרים איכותיים שיהוו חלק מרכזי בתחרות על התואר בעונה הקרובה. מבחינתן עוד עונה בלי תואר, זה כבר משהו שיהיה להן קשה מאוד לחיות איתו.

אבל בנוסף לאשדוד ולשתי הראשוניות צריך לקחת בחשבון עוד קבוצה אחת. מי שללא ספק תהיה היריבה המשמעותית ביותר על התואר השנה היא רמת השרון שכיום היא הקבוצה עם התקציב הגדול ביותר בליגה ואף הצהירה שהיא הולכת על כל התארים. בצורה מסוימת העובדה שהפועל אשדוד זכתה באליפות גרמה לקבוצה כמו רמה"ש להאמין שגם היא יכולה ולכן ההשקעה הגדולה. משהו בסגנון, "אם אשדוד עשתה את זה, גם אנחנו יכולים".

ניבו לוי מחמם מנועים במשחק האימון מול הפועל ראשל״צ

בגזרת האדומים מאשדוד, החיזוק האחרון והמשמעותי ביותר היה בעמדת המרכז, כאשר האלופה הנחיתה את דוד ספילר, מרכז וותיק ועתיר ניסיון בליגת האלופות, בקבוצות בונדסליגה בגרמניה ובנבחרת סלובניה והוא יהיה העוגן שאמור לייצב את הספינה בעונה הבאה. מדובר בשחקן שיכול להיות פקטור חשוב. יו"ר הקבוצה עופר קושמרו אמר לא פעם כי זר שלישי ברמה גבוהה הוא ההבדל בין הצלחה בליגה בארץ ובאירופה. אמר והביא. מה שמלמד שאשדוד לא מוותרת על התואר בארץ ועל העפלת שלב באירופה.

הקבוצה החלה את משחקי האימון ביד שמאל כמו שאומרים, עם הפסדים למכבי והפועל ראשל״צ אך זה היה בסגל חסר מאוד ואפשר להבחין שהחלודה מהפגרה טרם הוסרה לחלוטין. אבל אסור לשכוח אלה משחקי אימון. הם לא הליגה. הם בדיוק המקום ללמוד מה שצריך לתקן, וכמו שאנו מכירים את ראשי הקבוצה, הם יתקנו. בעונה שעברה הם הבטיחו שיביאו אליפות, מי שלא האמין קיבל את צלחת האליפות באשדוד.

המבחן הראשון והרשמי של האדומים יהיה במסגרת גביע ווינר לשופטים בחוץ ב-2.9 מול קריית אונו. הפועל אשדוד מכוונת לכל התארים וגם זה תואר שרוצים להביא, וכבר הביאו בעבר. זה יהיה המשחק הרשמי הראשון. הליגה ארוכה, הכל יכול להיות, המאני טיים הוא הפלייאוף ועד אז יש הרבה זמן, לכולן. אבל אל תשכחו, אלופה אף פעם לא מוותרת על התואר כזה מהר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך