משה (בוגי) יעלון הגיע היום לביקור באשדוד

המירוץ לבחירות מתקצר ועוד 21 יום יגיעו תושבי אשדוד לקלפיות לבחור מי יהיה ראש הממשלה הבא. כחלק מקמפיין הבחירות הגיע בכיר סיעת 'כחול לבן', שר הביטחון לשעבר ח"הכ משה (בוגי) יעלון, ביחד עם חברת הכנסת שמובילה את המטה באשדוד, אורית פרקש הכהן, לסיור מקיף בעיר אשדוד. במהלך הסיור הגיעו לבית עמיסל, לבית האומנים על שם אריה קלנג וטיילו בקניון סי מול ובמתחם ביג פאשן עם חברי מטה 'כחול לבן' באשדוד.
חברי הכנסת יעלון ופרקש בסיור בעיר עם תומכיהם.

בכחול לבן החליטו להשקיע מאמץ רב בעיר אשדוד. היום, שלישי, הגיעו שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, חבר הכנסת משה בוגי יעלון ואיתו חברת הכנסת אורית פרקש, אשר מובילה את מטה כחול לבן באשדוד, לסיור בעיר.

משה (בוגי) יעלון, 'כחול לבן' אמר: ״באנו לאשדוד היום כדי לראות מקרוב יצירה ישראלית מקומית במפעל עמיסל . באנו לראות את הים הנפלא של אשדוד ולומר לתושבי אשדוד – אותנו אתם לא משעממים! מפלגת 'כחול לבן' בראשותו של בני גנץ תחזיר לתושבים את הביטחון ההולך ומתערער, תשקיע בחינוך ובבריאות, כי אצלנו – ישראל לפני הכל!״

חברת הכנסת אורית פרקש הכהן: ״עוד ביקור חשוב באשדוד היום יחד עם משה (בוגי) יעלון. ביקרנו במפעל תעשיה ובמרכז קהילתי לילדים עם צרכים מיוחדים. הסיור הזה מדגיש שוב את החשיבות שאני וכלל כחול לבן רואים בשיח עם תושבי הדרום ותושבי אשדוד!כחול לבן מתחייבת לעבוד בשבילכם: אתם זכאים לממשלה שסופרת אתכם כי אפשר וצריך אחרת״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך