אחת מאחד. תיקו 1:1 במחזור הפתיחה למ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד רצתה לפתוח את העונה בניצחון. היא הובילה עד הדקה ה-60 משער של שלומי אזולאי, אבל שער של לוסיו במחצית השנייה חילק את הנקודות בצורה שווה.
השער של אזולאי (צילום: טל אקוקה)

זה הדבר האמיתי. עם כל הכבוד לגביע הטוטו ויש כבוד (על ההישג שעשתה אשדוד – מקום 5 בלי הפסד), גביע הטוטו זה טוב לאגו, לא לליגה. במשחק שפתח את עונת 2019-2020, מול הפועל חדרה בחוץ, מ.ס אשדוד יצאה עם צפיות (שוב בגלל או בזכות גביע הטוטו) ורצתה לחזור רק עם דבר אחד. ניצחון ראשון במחזור הראשון. זה היה קרוב, עם שער של שלומי אזולאי, אבל לוסיו עם שער במחצית השנייה דאג לחלק את הנקודות. נקודה ראשון במחזור הראשון. אחת מאחד.

יצאו לדרך. שחקני מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד לחצה בפתיחה, אבל חדרה גם ידעה לצאת למתפרצות. השוערים בדרך כלל נחו ואולי זה מלמד על מה שארע עד הדקה ה-30. אבל אז הגיע שלומי אזולאי, האס של אשדוד. התקפה מצויינת שהתחילה ביצחק אספה ששלח כדור חכם ליעקב בריהון בין המגן לבלם חדרה. בריהון נכנס מצוין הוציא רוחב, ושלומי אזולאי ידע לעצור,  לעשות חצי סיבוב ולכבוש. שער ראשון לאשדוד העונה.

אחרי השער אשדוד אומנם חיפשה את השער השני, אבל החזיקה יותר בכדור ופחות סיכנה את השער של אג'ידה שוער חדרה. אשדוד ירדה עם יתרון מוצדק למחצית 0:1, בידיעה שזה עלול לא להספיק.

חוגגים שער בכורה בליגת העל. (צילום: טל אקוקה)

ומהר מאוד היא הבינה את זה. בדקה ה-60 חדרה חזרה. כדור אולי הראשון המסוכן לרחבה של אשדוד, לוסיו קפץ מעל כולם ונגח לפינה בלי שרועי משפתי הצליח לזוז – 1:1. המשחק נרגע. השער של חדרה, הפך את המשחק, לכזה של בין רחבות. אבל למרות זאת אשדוד כמעט עשתה את זה (76). שובל גוזלן בעט לקורה הכדור חזר אליו הוא בע שוב ממטר בודד וסיסה בלם חדרה מנע שער בטוח. ההחמצה כך נראה העירה את אשדוד שנעלמה בדקות האלה.

הבלם אוואני לא מוותר. (צילום: טל אקוקה).

אשדוד ניסתה להשיג הכרעה בדקות האחרונות של המשחק. היא הבינה שיכולה הייתה לצאת מהמשחק הזה עם הרבה יותר מנקודה. אבל דווקא חדרה החמיצה הזדמנות מבעיטה מתוך הרחבה במצב טוב של יוספי 5 דקות לסיום.

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה (כנעאן, 69), ברדע, אוואני, קמאני, אווסו, אבו עקל (גורדנה, 80), אזולאי, יחזקאל, בריהון (מושל,61), גוזלן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך