אישה טבעה בחוף הקשתות והובלה במצב קריטי לביה"ח אסותא

טביעה שנייה בתוך 10 שעות. אישה כבת 40 נמשתה מהים ללא דופק. מאמצי ההחייאה צלחו והיא הובהלה במצב קריטי לביה"ח אסותא אשדוד. בליל שבת נמשתה גופתו של נתין סיני מנמל אשדוד לאחר שנפל מדוברה. לבעלה שחיפש אותה דבר טביעתה נודע מהמצילים בחוף.
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

עוד טביעה בתוך כ-10 שעות באשדוד, הפעם המקרה נגמר בהרבה מזל. לאחר שאתמול, ליל שבת, נמשתה גופתו של נתין סיני שטבע בנמל אשדוד לאחר שנפל מדוברה,  נמשתה הבוקר, שבת, מהים באזור חוף הקשתות, אישה כבת 40 במצב קריטי. במקרה שלה מאמצי ההחייאה צלחו, הדופק חזר, אבל היא הובהלה לבית החולים אסותא אשדוד להמשך טיפול.

ממד"א נמסר: "בשעה 09:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אשה שנמשתה מהים שלאחר שטבעה סמוך לחוף הקשתות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ולאחר שבמאמצי החייאה חזר דופק מפנים לבי"ח אסותא באשדוד אשה כבת 40 במצב קריטי .

פאראמדיק מד"א בני פוקס סיפר:"כשהגענו ראינו על החוף אשה בשנות הארבעים מחוסרת הכרה, כשהמצילים ואנשים שהיו על החוף מגישים לה עזרה ומבצעים פעולות החייאה בסיסיות. היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד שחזר דופק, כשייצבנו מעט את מצבה העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשהיא מחוסרת הכרה, מונשמת ומצבה קריטי."

מעיריית אשדוד אגף החופים סיפרו מה התרחש: ״סמוך לשעה 09:50 מזהים מצילי תחנת ההצלה בחוף הקשתות בגולשת סאפ המנופפת לעברם. המצילים מסתכלים במשקפת ומבינים שיש מצוקה של גולשת נוספת במים. האירוע התרחש מרחק כ 450 מטרים מצפון לתחנה ומחוץ לגבולות החוף המוכרז.

היו במקום. המצילים (צילום: אגף החופים עיריית אשדוד)

מיד יצאו לעבר האירוע המצילים גיא ניאזוב ומוזס גבריאל עם אופנוע הים ואסדת ההצלה, הגיעו למקום והבחינן בבחורה מחוסרת הכרה, העלו אותה על האסדה, והתחילו מיד בפעולות החייאה.

פעולות ההחייאה המשיכו בחוף עד להגעת כוחות מד"א. מתרחץ ששהה אותה עת בחוף עם בני משפחתו והוא מתנדב באיחוד הצלה, חן עובדיה, הצטרף למצילים בחוף וסייע בפעולות״

בכך לא הסתיים הסיפור: אלון אוחיון, מציל ראשי בחוף אורנים , ביצע סיור שגרתי לאורך החוף והבחין באדם עם אשר מחפש דבר כלשהו .אלון, ניגש אליו ושואל האם אפשר לעזור .האדם סיפר לו שאשתו נכנסה עם הסאפ והוא אינו רואה אותה .אלון מאמת איתו את הפרטים ומציג לו את תמונת הסאפ .בעלה זיהה את הסאפ ואלון סיפר לו לאט לאט את הסיפור המלא. הבעל נסע לבית החולים להיות לצד אשתו .

אופנוע הים ואסדת ההצלה (צילום: אגף החופים אשדוד).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך