אדם נפל מדוברה העוגנת בנמל אשדוד. גופתו נמשתה

התקבל דיווח אודות נתין סיני, כבן 49, אשר נפל מדוברה העוגנת במתחם הסיני בנמל אשדוד. שוטרי השיטור הימי פתחו בסריקות ולבסוף נמצאה גופתו.
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

דיווח על אירוע קשה בנמל אשדוד.

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות נתין סיני אשר נפל מדוברה העוגנת במתחם הסיני בנמל אשדוד. בעקבות הדיווח שוטרי השיטור הימי פתחו בחיפושים לאיתורו.
לבסוך אותר הנעדר בידי צוללנים ונמשה מהמים. צוות רפואה קבע את מותו. חקירת המקרה נמשכת.

ממד"ר נמסר: "הלילה בשעה 23:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שככל הנראה נפל מסירה למי הים בשעות הערב, וחולץ לנמל החדש באשדוד ע"י השיטור הימי כשהוא מחוסר הכרה. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 49 (עובד זר מסין)".

צילום: דניאל דרובישנסקי דוברות מד"א.

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "במזח של הנמל החדש חברנו עם סירה של השיטור הימי כשעליה הצוללנים שאיתרו את הגבר בים מבצעים בו פעולות החייאה. סיפרו לנו שהוא היה נעדר בים מספר שעות ואותר לאחר סריקות מרובות כשהוא ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך