ראש העיר הגיע לחוף טו' לבקר את השגרירים הימיים של אשדוד

הפרויקט האוסטרלי ישראל באשדוד זכה היום לביקור יוצא דופן לאחר שד"ר יחיאל לסרי, מנכ"ל העירייה אילן בן עדי וחבר המועצה חנוך דרך ארליך, הגיעו לעקוב מקרוב

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הגיע היום לחוף ט״ו, במטרה להפגש עם חניכי ומתנדבי הפרוייקט האוסטרלי המתקיים בשיתוף פעולה עם עיריית אשדוד ואגף החופים. מדובר על פרוייקט יחודי, אתגרי ומהנה. המלמד על חינוך סביבתי, הכרות והתמודדות נכונה בים וכן את יסודות ההצלה.

מטרת הפעילות היא הכשרת הדור הצעיר לשגרירים ימיים, מתוך ההבנה שהלימוד העיוני והמעשי אותו הם עוברים במהלך הקורס, מקנה להם יכולת להכרה והתמודדות נכונה בים תוך הגברת המודעות למרחב הימי כולל הסכנות הנלוות.

כמו כן אותם חניכים לומדים על משטר הרוחות , שחייה הצלתית, צלילה, גלישה, עזרה ראשונה, החייאה ועוד.

הפרוייקט מופעל, בים וביבשה, על- ידי הורים ומתנדבים, כיום משתתפים בו כ- 45 חניכים. בנוסף יש את עוזרי המדריכים שהינם בוגרי הקורס ואף הם מתנדבים בפרוייקט. בעחרייה מדגישים כי הפרוייקט משולב על התנדבות ההורים שמסייעים למדריכים.

צילום: שמואל דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך