רוני אוואט: "מ.ס אשדוד החדשה יוצאת לדרך"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים הבוקר, שישי, במסיבת עיתונאים של מ.ס אשדוד לקראת המחזור הראשון בליגת העל מול הפועל חדרה (19.00, נתניה). שלומי אזולאי: "רוצים להתחיל ברגל ימין".
במסיבת העיתונאים הראשונה של העונה עם שלומי אזולאי.

מחר בשעה 19.00 בנתניה, מול הפועל חדרה, תפתח מ.ס אשדוד את העונה ה-20 שלה בליגת העל. אשדוד שנותרה בעונה שעברה ברגע האחרון, לא תרצה לחזור על כך. השנה היא שינתה פניה והגיעו 12 שחקנים חדשים. היום, שישי, ערכה הקבוצה מסיבת עיתואים עם המאמן רוני אוואט והקשר שלומי אזולאי לקראת פתיחת העונה.

רוני אוואט: "כולם מתחילים מאותה נקודה. נשאף לעשות את הדברים שעשינו. נצטרך להיות במיטבנו מול חדרה בשביל לנצח וזו המטרה שלנו. אשדוד החדשה שיוצאת לדרך העונה, לא תחכה להיות הקבוצה שנגררת ומובלת, אלא יוזמת. בכל מקום ונגד כל יריב. החשיבה שלנו היא להבקיע שערים ולשחק כדורגל טוב"
אוואט. עונה חדשה

 אוואט התייחס להחתמתו ל הרכש החדש, הבלם דודי תירם: "יש לנו בלמים טובים, עדיין היה חשוב לנו בעונה ארוכה להביא עוד בלם עם ניסיון. לשמחתי דודי הוא אחד כזה. הוא היה קפטן מכבי נתניה בעונה החולפת. למשחק הקרוב הוא לא רלוונטי. ביום ראשון הוא יצטרף לסגל, תחרות זה דבר בריא ואני שמח על כך”.

קשר הקבוצה, שלומי אזולאי, התייחס לעונה הקרובה ממבט קבוצתי ואישי: “מבחינה אישית אני מרגיש מאוד טוב פה. איך שהגעתי קיבלו אותי מאוד טוב, הרגשתי ממש בבית. מבחינה קבוצתית, עשינו הכנה טובה. אנשים ישכחו מה שעשינו בחודש האחרון. יש לנו 0 נקודות, רוצים להתחיל ברגל ימין.  בנינו קבוצה חדשה כמעט מאפס. לא רוצים להיקלע למה שהיה בעונה שעברה, בנו פה עם יותר כוכבים. עבורי זה סוג של אתגר”.

"עבורי העונה היא אתגר". אזולאי.

אזולאי המשיך: “אנחנו צריכים להשתפר בכמה נקודות, הצוות יודע את זה ומכין אותנו לכל תרחיש. כשהגעתי לאשדוד ידעתי לאן אני מגיע. הרגשתי גם מרוני וגם מג’קי הרגשה חמה. רוצה לעשות עונה טובה וכולם מצפים לזה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך