לראשונה במשחקי מ.ס אשדוד יופעל ה-VAR

בעונה שעברה נכנס ה-VAR (שופט סיוע וידאו), אבל רק בפלייאוף העליון. מ.ס אשדוד רצתה שיופעל גם במשחקי הפלייאוף התחתון, אבל נענתה אז בשלילה. כעת הוא יופעל בכל המשחקים ובשבת במחזור הפתיחה מול חדרה, זו תהיה היסטוריה קטנה לקבוצה. את המשחק ישפוט אוראל גרינפלד.
ה-VAR

היסטוריה קטנה תתרחש בשבת במחזור הפתיחה של ליגת העל לעונת 2019-2020, לראשונה במשחקה של מ.ס אשדוד יופעל ה-VAR (שופט סיוע וידאו). זה יקרה במשחק מול הפועל חדרה, בנתניה.

בעונה שעברה זכורה בקשת מ.ס אשדוד שה-VAR ייכנס גם למשחקי הפלייאוף התחתון, אבל מנהלת הליגה דחתה את הבדקה והוא הופעל רק בפלייאוף העליון. אגב שופטי ה-VAR יושבים בחדר נפרד והשופט נעזר בהם במקרים כמו:

  • הבקעת שערים, והאם הייתה עבירה במהלך בישולם.
  • החלטות על בעיטות עונשין.
  • החלטות על שליפת שליפת כרטיס אדום ישיר (החלטה על צהוב שני אינה עילה לסקירה על ידי שופט הווידאו).
  • טעות בזיהוי בשליפת כרטיס אדום או צהוב.

השופטים שיהיו ב-VAR במשחק של מ.ס אשדוד הם איתן שמואלביץ' ודודו ביטון. את המשחק עצמו ישפוט אוראל גרינפלד שנחשב לשופט הבכיר ביותר כיום בישראל. גרינפלד שפט את משחקה של אשדוד מול סכנין ואז היו וטענות קשות על השיפוט שלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך