חתונה חושך! זה מה שקרה לזוג לאחר שבחתונה שלהם היתה הפסקת חשמל

8 חודשים לאחר החתונה, שהתנהלה ברובה בעלטה מוחלטת בגלל הפסקת חשמל, בני הזוג הגיעו למדרגות הרבנות והחלו להטיח אחד בשנייה טענות חמורות, הבעל טוען: "האישה שלי רעה ואכזרית, היא מכה אותי על בסיס יומי". האישה טוענת כי הבעל מעליב אותה: "הוא קורא לי שמנה, לכן סטרתי לו"
חתונה באשדוד

כנראה זה לא מקרי שהחופה של בני הזוג, שניהם בשנות ה-30 לחייהם, התנהלה בחלקה תחת חשיכה מוחלטת וזה כנראה היה סימן לבאות שהזוג לא יאריך ימים…

כבר בליל הכלולות החתן והכלה הגיעו לטונים צורמים, הטיחו טענות אחד בשנייה, על הבחירה באולם ועל כך שרוב הערב התנהל בלי תאורה ראויה בשל הפסקת חשמל ארוכה שהייתה באותו ערב, שהיה אמור להיות המאושר בחייהם.

שמונה חודשים לאחר "החתונה החשוכה" הזוג הגיע למדרגות הרבנות כשהם לא בוחלים במילים ובהשמצות שלא שומעים כל יום. הבעל טען כי הסיבה לגירושין היא האלימות של אשתו. "היא מכה אותי באופן קבוע, יש לי סימנים כחולים בכל הגוף. היא ממש רעה ולא יודעת לנהל שיח, אלא ישר מתנפלת עלי כמו חיה". האישה טוענת: "בעלי בוגד סדרתי ובליל החתונה הוא נתפס בשירותים עם אחת החברות שלי".

כבר בדיון הראשון ביקשו הרבנים לעשות סדר באירועים ולהרגיע את הזוג. אחד הרבנים שישב בדין ביקש גרסה מדויקת של האירועים. בתצהיר שצורף לתביעה טוען הבעל, איש הייטק בכיר שהספיק לעשות אקזיט מרשים, כי במהלך החתונה ארעה הפסקת חשמל שנמשכה כשעה וחצי. "במהלך ההפסקה הזו כמה אורחים החליטו לעזוב כי המזגנים חדלו לעבוד ונוצרה מהומה. אני חושב שאשתי אחראית למחדל הזה כי נתתי לה את החופש לקבוע הכל. היא חיפשה את הזול ביותר. מאז החתונה החיים שלנו התנהלו סביב הביזיון של האירוע".

האישה טענה כי בעלה רוצה להתגרש ללא קשר למה שקרה בחתונה, והאירוע של החתונה הוא רק טריגר. "קיבלנו פיצוי מלא ולא שילמנו על החתונה שקל אחד. רק הרווחנו", היא אמרה. האישה סיפרה לדיינים ההמומים כי כבר בחתונה נתפס הבעל עם חברה של אשתו בשירותים של האולם כשהם מתחבקים ומתנשקים. "הוא שכח שהוא נעלם לימים שלמים מהבית. את הבגידה הוא הפך למקצוע", הוסיפה האישה.

גם במהלך הדיון פרץ ביניהם ויכוח. הבעל: "אני נעלם כי את אלימה". האישה: "תפסיק לקרוא לי שמנה אז לא תקבל מכות". בשלב הזה התערבו הדיינים וניסו לקבל הבהרות. "את מכה את בעלך?", נשאלה האישה על יד אב בית הדין. וזו השיבה: "אני סוטרת לו שהוא קורא לי שמנה". הדיין: "את עצמאית וזוכה להערכה על העשייה שלך, את מבינה את המשמעות של ההתנהגות האלימה שלך?". בשלב הזה ביקשה עורכת הדין של האישה לעצור את הדיון ולקבוע מועד לדיון נוסף. האישה דורשת את מלוא הכתובה, הבעל מבקש לשלם סכום מינימאלי כדי לסיים את הקשר הבעייתי הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך