פרויקט התחבורה הירוקה באשדוד יצא לדרך באופן רשמי – צפו

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי חנך באופן רשמי את השלב הראשון השלב של פרויקט התחבורה המתקדמת, פתיחת ציר הרצל, פרויקט שהחל בסוף 2016. ד"ר לסרי: "אשדוד בתוך עשור תהפוך למטרופולין כלכלי חברתי מהמובילים בישראל. לשם אנחנו צופים את הצורך והחיוניות של מערכת תחבורה ציבורית יעלה וזמינה".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, חנך היום, שלישי, בנסיעה רשמית את אחד הפרויקטים הכי משמעותיים לתושבי אשדוד – פרויקט התחבורה הירוקה המתקדמת שסיים שלב ראשון – ציר הרצל המשודרג נפתח לאוטובוסים בנתיב התחבורה הציבורית (נת"צ).

אשדוד זכתה בפרויקט התחבורה לאחר שגברה על 18 רשויות אחרות ונבחרה ע"י משרד התחבורה לשמש עיר מודל לתחבורה מתקדמת. הפרויקט שהתחיל ב-2016 וספג גם לא מעט ביקורת, מתחיל להגיע לסיומו.

בשלב הבא יושלמו העבודות על רחוב ז'בוטינסקי ובכיכר הסיטי ולאחריהם יבוצע השלב השלישי והאחרון ברובעים ג' ו' וח' עד לנקודת החיבור עם שדרות בגין.

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר: "אשדוד בתוך עשור תהפוך למטרופולין כלכלי חברתי מהמובילים בישראל. לשם אנחנו צופים את הצורך והחיוניות של מערכת תחבורה ציבורית יעלה וזמינה. תודה לכל מי שהיה שותף להצלחת הפרויקט. זו מתנה נהדרת בהווה ולדורות הבאים".

 

&nbsp

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך