המשטרה עצרה שלושה חשודים בגין החזקת אקדח ואיומים

משטרת ישראל עצרה השבוע שלושה תושבי אשדוד וחולון בחשד להחזקת אקדח ואיומים על אדם אחר. החשודים: "מדובר באקדח אויר"
אקדח

שלושה תושבי אשדוד וחולון נעצרו השבוע בחשד שאיימו על אדם אחר עם אקדח. השלושה הם א.ח (29), שהשתחרר ממאסר רק לפני ימים אחדים, מ.ס (25) מאשדוד ואדם נוסף בן 30 מחולון. המשטרה מייחסת להם החזקת נשק, קשירת קשר לפשע, איומים ושימוש בכלי ירייה.

השלושה נעצרו לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על אירוע שבו נראו אנשים ברכב כשהם מאיימים באקדח על אדם אחר. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו את הרכב, בו לא נמצא דבר. במשטרה החליטו בכל זאת לעצור את החשודים. בהמשך התברר כי בעל רכב אחר שנכח בזירה הגיע למשטרה וטען כי הרכב שלו והאקדחים שייכים לו, אך מדובר באקדחי אוויר. האקדחים הועברו לבדיקה.

בדיון בבית משפט השלום באשקלון טענה המשטרה כי לא ידוע להם בשלב זה מי מבין החשודים איים ובאיזה אופן. סנגוריהם של החשודים – עורכי הדין תום הלפרין, נס בן נתן ושרון וקנין – טענו כי מדובר במפגש חברים שבו אחד אחד מהם הציג לחבריו את אקדח אוויר, ולא היה איום כלשהו. לטענתם, אחד מהחברים התפאר באקדחי אוויר, ותו לא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך