השירות החדש של דואר ישראל שימליץ לאיזה סניף דואר כדאי ללכת באשדוד

חברת דואר ישראל משיקה שירות אינפורמטיבי חדש, שמטרתו לנתב עומסים בסניפי החברה בזמן אמת. השירות שעלה באתר הדואר www.israelpost.co.il  ובאפליקציית הדואר בנייד, מהווה מדד לזמינות ומציג און ליין את העומס במאות סניפי החברה
דואר ישראל באשדוד

חברת דואר ישראל משיקה שירות אינפורמטיבי חדש, שמטרתו לנתב עומסים בסניפי החברה בזמן אמת. השירות שעלה באתר הדואר www.israelpost.co.il  ובאפליקציית הדואר בנייד, מהווה מדד לזמינות ומציג און ליין את העומס במאות סניפי החברה בשקיפות מלאה, כך שהלקוח יכול לבחור מתי להגיע לסניף הרצוי לו, או לאתר את הסניף הפנוי ביותר באזורו. המדד אשר פותח ע"י חטיבת מערכות מידע בדואר, בשיתוף חברת מטריקס וחברת קיונומי, כולל נתונים וניתוח המידע, בהתאם לכמות הלקוחות הנמצאת בכל רגע נתון בכל אחד ממאות סניפי הדואר והסוכנויות ברחבי הארץ, בהם יש מערכת תורים ממוחשבת.

בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק והשירות בדואר ישראל: "אנו ממשיכים בשיפור השירות, ומשיקים שירותים לתועלת הציבור, שיאפשרו ללקוחותינו חווית שירות מיטבית. בדואר ישראל ישנם 45 מיליון ביקורים בשנה, מספר שאין שני לו באף רשת קמעונאית בישראל. שירותי חדשני זה מאפשר ללקוחות לבחור לאיזה סניף כדאי להגיע בזמן אמת, או לדעת אם בסניף הקרוב יש כעת עומס".

לקוחות שיכנסו לאתר הדואר להזמין תור, או לחפש את הסניף אליו הם מבקשים להגיע, ימצאו לצד הסניף המבוקש סימון בצבע המציין את רמת העומס בסניף באותה עת. בנוסף, בהתאם למיקומם, יראו את הסניפים שבקרבתם, במידה ורכיב המיקום זמין במכשירם. הסימונים מודגשים בצבעים ומלווים בטקסט המתאר את מידת הפניות של הסניף. לדוגמא: סימון בצבע ירוק ולצידו הטקסט: "זמן המתנה קצר"- עד 15 דקות.  צבע אדום מעיד על זמן המתנה ארוך במיוחד מעל 30 דקות, כמו למשל בימי קצבאות ומע"מ (ב-15 לכל חודש ובסוף חודש), וצבע כתום יעיד על זמן המתנה ממושך ביחידה בין 16-30 דקות.

במידה והלקוח לא נדרש לפעולה המחייבת את הגעתו לסניף ספציפי, הוא יוכל לבחור את שעת ההגעה לסניף, או לחלופין להגיע לסניף אחר הקרוב לאזור מגוריו/ עבודתו או לסניף הקרוב למיקומו, בהם זמן ההמתנה קצר יותר. בנוסף יוכלו הלקוחות לראות באתר את מגוון השירותים שמספקת כל יחידה, לרבות שירותים פיננסיים וכן שעות פעילות, הודעות ספציפיות לאותה יחידה וכן מפה לאיתור מיקום הסניף ולהגיע אליו בקלות ובפשטות. מומלץ להזמין תור מראש באתר החברה או באפליקציה בנייד.

"למרות הגידול בהיקפי הפעילות ובכמות החבילות הצומחת משנה לשנה, זמני ההמתנה בדואר ישראל ירדו משמעותית בשנים האחרונות ועומדים על כ-11 דקות בממוצע. אנו שואפים להמשיך ולהוריד את זמני ההמתנה, וכבר כיום כ-40% מהחבילות נמסרות באמצעות כ-580 מרכזי מסירת חבילות שפתחנו בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים וכן עם רשתות כמו שופרסל, סופרפארם וקניוני עזריאלי." ציינה שדה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך