הלוואי בליגה. מ.ס אשדוד סיימה במקום החמישי בגביע הטוטו

מ.ס אשדוד ניצחה בפנדלים (2:4) בקרב על המקום החמישי בגביע הטוטו, לאחר 1:1 בסיום, במשחק בו שלטה וספגה שער שחייב היה להיפסל. אשדוד קונה מקום כזה גם בסיומה של הליגה.
חוגגים מקום חמישי. (צילום: טוטו פוטו)

הלוואי בליגה. זו השורה התחתונה בתום משחקי גביע הטוטו. מ.ס אשדוד נאבקה על המקום החמישי במפעל מול בני יהודה, הפסד היה מביא להם את המקום השישי ו-50 אלף שקלים פחות. שני מקומות שהיו חולמים עליהם בליגה. בינתיים זה היה המשחק האחרון בגביע הטוטו, זה נגמר ומקום.

כבר בדקה הראשונה כמעט עלתה בני יהודה ליתרון. גווילי התרומם לכדור שהוגבה ונגח למשקוף של משפתי, ורק בנס בני יהודה לא עלתה ליתרון מהיר. אשדוד ניסתה לחזור עם כדור חופשי של שלומי אזולאי (10), מ-20 מטרים, אבל שוער בני יהודה יהונתן שאבי, עצר.

בדקה ה-17 בני יהודה עלתה על לוח התצואות עם שער שהשופט זיו אדלר היה חייב לפסול. דור אלו פרץ לרחבה, עבר את הבלם אוואני, אבל רועי משפתי שוער אשדוד תפס את הכדור בשתי ידיו. אלו בעט בכדור בעודו בידיים של משפתי, עבירה? לא, אדלר הורה להמשיך ואלו גלגל מול שער ריק, 0:1 לבני יהודה. השער היה חייב להיפסל.

5 הדקות האחרונות היו מלאות אירועים. זה החל באלו שתיקל (42) בצורה אגרסיבית את גיל כהן. כניסה שחייבה אדום, לפחות צהוב, אדלר לא שלף לא את זה ולא את זה. עוד טעות שהפעם כמעט עלתה בשחקן פצוע ולא רק בשער. דקה אח"כ הוכשל גוזלן ברחבה ואדלר הוציא צהוב דווקא לגוזלן על התחזות. אין כרטיסים גם לטעויות שופטים?

על סף השריקה לסיום (45) בריהון המשיך כדור במספרת מהאוויר לאחר הגבהה של שגיב יחזקאל, אם זה היה נכנס, זה היה אולי שער העונה…טוב לפחות שער "העונה" בגביע הטוטו. אדלר הזכיר השוא כאן והוסיף עוד החלטה שנויה במחלוקת כשהרחיק את רוני אוואט המאמן, באדום.

אדלר בהחלטה אולי הטובה היחידה מבחינת אשדוד במחצית, הוסיף דקה בה היא קיבלה כדור חופשי, אותו הפך שלומי אזולאי לשער נדיר, אולי יפה יותר מזה שכבש ממצב דומה מול רעננה במשחק הקודם. 1:1 עם הירידה למחצית. שער בדקה קריטית לאשדוד.

יחזקאל מתוקל לפני השער. (צילום: טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד עלתה למחצית השנייה להשיג הכרעה ושלטה בה כמעט לחלוטין. אשדוד הגיעה ליותר ויותר מצבים באזור הרחבה של בני יהודה, שהסתגרה ויצאה למתפרצות בודדות. בדקה ה-59 זה היה קרוב קרוב. אזולאי (מי אם לא הוא?) הגביה כדור חופשי מדויק, גוזלן נגח מצוין מעל שוער בני יהודה ואוואני מקרוב החמיץ את הכדור בסנטימטרים מול שער ריק.

בדקה ה-71 עוד כדור חכם של שלומי אזולאי הגיע לראש של דין דוד שנגח מעל השער. אשדוד התקרבה. הגיע לה לכבוש. 3 דקות אח"כ עוד התקפה לאשדוד והפעם אוואני נגח לראש של שחקן הגנה של בני יהודה, כדור שיכול היה להגיע לרשת.

אשדוד ניסתה להשיג שער בדקות הסיום. היא ידעה שמגיע לה שער והיא לחצה בכל הכח שוב ושוב, אבל נתקלה כמעט בכל קבוצת בני יהודה שהסתגרה באזורה-20 מטר שלה. מה נשקרא שמו "אוטובוס" ב-16 וויתרו כמעט על ניסיון לכבוש. בדקה ה-90 החמצה של שער בטוח. אזואלי בכדור סטייל "אזולאי" הגיע עד רבינוביץ' שנגח מצוין לגוזלן שממטר החמיץ את הנגיחה שהייתה מביאה ניצחון.

אדלר מרחיק את אוואט (צילום: טוטו פוטו)

הקבוצות הגיעו לפנדלים. מבחינת בני יהודה היא השיגה את מה שרצתה, היא כיוונה לשם. רבינוביץ', מושל, דוד ואווסו כבשו. משפתי עצר פנדל ואשדוד בצדק ניצחה 2:4 וסיימה חמישית.

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה (מושל, 70), ברדע, אוואני, גיל כהן (76, קמהאני), אווסו, אבו עקל (רבינוביץ', 59), שלומי אזולאי, בריהון (דוד, 68), יחזקאל (77, כנעאן), גוזלן.

השער המדהים של אזולאי. (צילום: טוטו פוטו)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך