המשטרה עצרה חשוד שהתחזה לנציג ביטוח לאומי והונה קשישות באשדוד

במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד לכך שגבר אשר הגיע לבתי קשישות בעיר אשדוד מהלך חודשים יולי אוגוסט התחזה לנציג ביטוח לאומי והונה נשים מבוגרות.
אסיר אזוק באזיקים

בתם פעילות משטרתית נעצר, תושב יבנה בן 44, אשר עפ"י החשד פנה לנשים מבוגרות דוברות השפה הרוסית באשדוד, שהיא גם שפתו, רכש את אמונן בהציגו עצמו כנציג הביטוח הלאומי והונה אותן וגנב את כספן.

על פי המשטרה הוא הגיע לכתובתן באמתלה כי מכתבים אשר נשלחו לביתן לא קיבלו מענה ולכן בא לבדוק. עפ"י החשד החשוד ביקש תוך כדי שיחה תעודות זהות בשביל לבדוק ולאמת את חשבון הבנק וביקש את כרטיס האשראי עליו רשומים פרטי החשבון, ובדרך עורמה העלים את כרטיס האשראי תוך השגת הקוד הסודי. כך פעל עפ"י החשד פעמיים כאשר גנב מקורבנותיו את כרטיסי האשראי וביצע בהם משיכות משמעותיות בסך אלפי ש"ח.

במקרה נוסף, התעורר חשדה של הגברת לאחר שהציג עצמו כנציג ביטוח לאומי אך הגיע לבקרה ביום שבת. עפ"י החשד משהבין החשוד כי לא יצליח במזימתו גנב מכשיר סלולרי שהיה בסמוך ונמלט מהמקום.

כאמור החשוד נעצר ומעצרו הוארך בחשד להתפרצות לדירה וגניבה, התחזות לעובד ציבור והונאה בכרטיס חיוב. היום, שני, יוגש בבימ"ש השלום באשקלון  כתב אישום ובקשה למעצרו עד תם ההליכים המשפטיים כנגדו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה ניצול פגיעותה של האוכלוסיה המבוגרת ופועלת להרחקתם של חשודים בפגיעה בה מהמרחב הציבורי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך