נמל אשדוד זכה לתעודת הוקרה מטעם הרלב"ד על פעילותו בתחום הבטיחות

חברי הרלב"ד העניקו את תעודת ההוקרה והערכה לחברת נמל אשדוד על שנים רבות של עשייה משותפת ומוצלחת, ועבור ניהול נכון של תחום הבטיחות בתעבורה בנמל אשדוד.
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

חברי הנהלת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) ערכו ביקור בנמל אשדוד, במהלכו העביר להם מנכ"ל נמל אשדוד, איציק כהן, סקירה על אודות עבודת הנמל, וכן נערך עבורם סיור במרכז המבקרים וברציפי הנמל. בתום הסיור הוצגה לחברי הנהלת הרלב"ד העשייה הרחבה בנמל אשדוד, הנוגעת לשמירה על בטיחות בתעבורה. בסופה העניקו חברי הרלב"ד תעודת הוקרה והערכה לחברת נמל אשדוד על שנים רבות של עשייה משותפת ומוצלחת, ועבור ניהול נכון של תחום הבטיחות בתעבורה בנמל אשדוד.

חברי הנהלת הרלב"ד שהגיעו לביקור בנמל אשדוד כללו את מנכ"לית הרשות, עו"ד רחלי טבת ויזל; עוזרת המנכ"לית, הדס שון לוי; מהנדסת ראשית, מאריה כהן אתגר; סמנכ"ל הכספים של הרשות, יובל פרידמן; מנהלת חטיבת החינוך וההסברה של הרשות, נחמה לאור דרורי; מנהל אגף תיאום גורמי חוץ, מאיר אלרם לצד מספר חברי הנהלה בכירים נוספים.

צילום יחצ נמל. מימין עו"ד רחלי טבת ויזל,מנכלית רלב"ד. אלברט אמסלם קצין בטיחות בכיר בתעבורה. איציק כהן מנכל החברה

הביקור בנמל אשדוד הוגדר על ידי חברי הרלב"ד והנהלת חברת הנמל כמוצלח מאוד. חברי הנהלת הרלב"ד הביעו התרשמות עמוקה מהעשייה וההתנהלות בנמל. מנכ"לית הרלב"ד, עו"ד רחלי טבת ויזל, ציינה כי הביקור השפיע מאוד לחיוב על תפיסתה את הנמל ופעילותו, ושמעתה והלאה תתפקד כשגרירה של נמל אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך