מ.ס אשדוד תפתח את העונה בשבת ב-19.00 מול חדרה בנתניה

מנהלת הליגה פרסמה את משחקי המחזור הראשון. השנה, מתוך כוונה למלא את היציעים באוהדים צעירים, יוקדמו שעות המשחקים ויותאמו להגעת משפחות עם ילדים, זאת במסגרת התוכנית 'המשפחה_עולה_למגרש'.
אשדוד במשחק מול הפועל ת"א בגביע הטוטו. (צילום: טוטו פוטו)

עונת 2019-2020 תפתח בשבת הבאה, 24.8. מ.ס אשדוד תפתח את העונה בשעה 19.00 במשחק חוץ מול הפועל חדרה בנתניה. המשחק ישודק ב5לייב. מנהלת הליגה פרסמה את משחקי המזחור הראשון:

השנה, מתוך כוונה למלא את היציעים באוהדים צעירים, יוקדמו שעות המשחקים ויותאמו להגעת משפחות עם ילדים, זאת במסגרת התוכנית 'המשפחה_עולה_למגרש', להבאת משפחות עם ילדים למגרשי הכדורגל. המשחק המרכזי של המחזור שמשוחק ביום חול (בדרך כלל יום שני), אשר נפתח עד כה בשעה 21:00, יוקדם ויפתח בדרך כלל בשעה 20:15. גם המשחקים שישובצו בימי ראשון יפתחו בדרך כלל עד לשעה 20:15. באשר למשחקים המיועדים בסמוך למעבר לשעון החורף (ובהתאם למזג האוויר), יוקדמו שעות פתיחת המשחקים אשר יחלו החל מהשעה 15:00 והמשחק המרכזי של ימי שבת אשר נפתח עד כה בשעה 20:30 יפתח כבר בשעה 19:50.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך