דודו זקוק בדחיפות לכליה: "אני צריך אדם טוב אחד שיציל אותי"

דודו פריאנטה מאשדוד, עובד נמל אשדוד, נשוי לתאיר ואב ל- 4 ילדים כולם קטינים, חייב לעבור ניתוח להשתלת כליה כדי להציל את חייו. לאחרונה דודו פרסם פוסט בו יש לו בקשה אחת: "אני זקוק נואשות לתרומת כליה"

אי אפשר היה להתעלם מהפוסט של דודו פריאנטה, בן ה-46 מאשדוד, עובד נמל ותיק. פוסט שפונה ללב של מי שקורא אותו ומדבר במשפט אחד על הצלת חייו: "לצערי, הגיע הרגע ואין מנוס ואני נזקק לעזרתכם. המצב הבריאותי שלי מידרדר בתקופה האחרונה והגיע הזמן שבו אני צריך להתחיל טיפולי דיאליזה.

הברירה הנוספת והחשובה ביותר שיכולה להציל אותי ולהחזיר את חיי למסלולם הרגיל היא תרומת כליה. אני בסה"כ בחור צעיר בן 46, נשוי ואב לארבעה נסיכים שזקוקים לדמות של אבא בריא בחייהם. אבא שנותן עצות בגיל ההתבגרות ומכין אותם לחייהם הבוגרים ולעתיד שיבוא. אני פונה ללב שלכם ולרצון שלכם להתנדב ולעזור לי. אני זקוק נואשות לתרומת כליה, סוג הדם שלי הוא A. מי שיכול לעזור/לתרום בבקשה תפנו אלי בניידים: 052-3588496 או 052-2030831 . אשלח לכם טפסים במידת הצורך. מודה מראש לכולם".

דודו נשוי לתאיר ומגדל איתה יחד 4 ילדים, בהם תאומים. כל ילדיו קטינים, הקטן שבהם הוא בן 8 וחצי והגדול הוא בן 16 וחצי. הוא רוצה להמשיך לגדל אותם כפי שהוא עושה עכשיו. גם הם צריכים אותו בריא.

המחלה אצל דודו היא תורשתית. לאבא שלו יש גם אי ספיקת כליות, אבל אצל אביו למזלו זה לא התפרץ והוא לא סובל כמו דודו מאי ספיקת כליות. הכל החל אצלו לפני 16 שנה כפי שהוא מספר: "הרגשתי כאבים בבטן ובמותן. חשבתי שזה אבנים בכליות, אבל אמרו לי שזה ציסטות בכליות ואחיה ככה. עד עתה לא הייתי צריך דיאליזה. דיאליזה היא תהליך מלאכותי שבו תוצרי פסולת ונוזלים עודפים מוצאים מהדם. במצב נורמלי מבצעות הכליות תפקידים אלה. מי שכליותיהם ניזוקו או נכשלו ואינן מסוגלות לעבוד באופן תקין עלולים להזדקק לדיאליזה. רק עכשיו בחודשים האחרונים, המצב של הכליות התדרדר ואני צריך דיאליזה".

השתלה לא נעשית מהיום למחר. יש רשימת המתנה. או לחליפין תורם שיימצא מתאים במיוחד עבורו דודו. בישראל אסור לעשות השתלה באופן פרטי. דבר כזה נחשב "סחר איברים". אפשר לעשות ניתוח כזה בחו"ל אבל זה יכול להגיע עד לסכום של מיליון שקלים לניתוח.

דודו אתה מאמין שתמצא תורם או תורמת?
"בעזרת השם מי יודע. אנשים מתקשרים ושואלים אותי, רק אני לא יודע אם הם עושים את הבדיקות שצריך לעשות, או רק מדברים. מה שאני צריך זה אדם טוב אחד שיציל אותי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך