ילדיה הקטינים של חד הורית ישנים על הרצפה – צפו בסרטון קורע הלב

ס' מאזור ב', היא אם חד הורית עם 7 ילדים קטינים בגילאי 4 חודשים עד 16. אין לה כלום בבית. לא מיטות, לא מקרר, לא מזגן, לא ריהוט, כלום. הילדים הקטנים ישנים על הרצפה. ס': "קשה לי לראות את הילדים ישנים על הרצפה. הם קטנים הם לא אומרים כלום, אבל הלב נקרע לי". מי שמנסה לעזור לה הוא איציק איטח. למעוניינים לעזור גם - 050-388-4898

זה סיפור קורע לב, שחייבים לעשות הכל לעזור למציאת פיתרון.

ס' אם חד הורית גרה ברובע ב' באשדוד. בימים האלה היא עזבה את הדירה בה גרה ועברה לדירה שכורה עם 7 ילדיה, כולם קטינים. הבעיה היא שהדירה ריקה לגמרי. עד כדי כך ריקה שהילדים, חלקם פעוטות, ישנים על הרצפה. היא מניחה להם שמיכה על הרצפה והם ישנים עליה. (כפי שרואים בסרטון).

מעבר לעובדה הקשה הזו אין לה גם כלום. לא מקרר, לא שולחן, לא מזגן, למעט מאוורר אחד קטן, לא רהיטים, פשוט כלום. איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר עוזר לה ככל יכולתו, מנסה בכל מקום, אבל ברור שצריך עזרה נוספת ותרומה של אחרים, כי המצב בלתי נסבל.

כרגע היא לא מקבלת מזונות והשכירות היא 2900 שקלים. כך שגם את זה היא צריכה לשרוד. היא מקווה שתוכל בעתיד לקבל עזרה בדיור וכן שתמצא עבודה. אבל כרגע היא קורסת והמשמעות היא שהילדים הקטנים חיים בתנאים קשים מאוד.

ס': "בבית אין כלום. נכנסתי לבית ריק. אין מקרר אין מיטות אין מכונת כביסה לא שולחן לא כיסאות. אין תכולה של בית. הילדים ישנים על הרצפה. אין מזגן יש מאוורר קטן. אני חייבת מיטות לילדים קודם כל, שלא ישנו על הרצפה. אבל ברור שצריך כל מה שבית צריך. אני לא מבקשת הרבה. אין לי משפחה שתעזור. כרגע המצב קשה. קשה לי לראות את הילדים ישנים על הרצפה. הם קטנים הם לא אומרים, אבל הלב נקרע לי".

למעוניינים לעזור  –  050-388-4898

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך