פורסם לוח המשחקים לעונת 2019-2020 בליגת ווינר סל

מכבי אשדוד תפתח את העונה על הנייר בחוץ מול מכבי חיפה העולה החדשה לליגת העל, אם כי המחזור השני ייערך לפניו. במחזור השישי תפגוש אשדוד את מכבי ת"א וליאור אליהו הקפטן החדש של אשדוד יפגוש את האקסית, הפועל ירושלים במחזור השמיני. לחצו בלינק לכל המשחקים.
(צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל גברים)

הגרלת משחקי ליגת ווינר בכדורסל לעונה הקרובה פורסמה היום, חמישי. מכבי אשדוד עם הקפטן החדש ליאור אליהו תפתח את העונה מול העולה החדשה לליגת העל עם מכבי חיפה, אבל למעשה המשחק במחזור השני בחוץ מול חולון יהיה הראשון בסדר הזמנים.

אשדוד תפגוש את מכבי ת"א במחזור ה-6 וליאור אליהו יחזור לירושלים לאולם ארנה פייס במחזור ה-16. במחזור השמיני ירושלים תתארח באשדוד.

על פי המנהלת לא ניתן היה לבצע הגרלה או להציע מספר תוכניות משחקים כפי שהיה נהוג בשנים קודמות. על כן, הרכבנו תוכנית משחקים שלוקחת בחשבון את אילוצי האולמות, משחקי הנציגות הישראליות בגביעי אירופה והתחשבנו ככל שניתן גם בתוכנית ליגת העל לכדורגל, כל זאת על מנת להקל על אוהדי הקבוצות.

שינוי נוסף הוא בכך שהסיבוב הראשון אינו מקביל לשני – גם שינוי זה נובע מהאילוצים הרבים של הקבוצות ונועד לעזור להן ככל הניתן. בתום הסיבוב השני, יתמודדו הקבוצות בסיבוב השלישי, שסדר המשחקים בו נקבע על פי הדירוג בטבלה בסיום 22 המחזורים הראשונים. לאחר העונה הרגילה, יתקיימו סדרות רבע הגמר בשיטת הטוב מחמישה משחקים ולאחר מכן הפיינל פור שזוהי כזכור עונתו האחרונה בטרם המעבר לסדרות בעונת 2020-2021.

לחצו כאן ללוח המשחקים המלא:

http://basket.co.il/results.asp?cYear=2020

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך