נאשם בגידול 42 קילוגרם קנאביס שוחרר ממעצר

בית המשפט הורה על שיחרורו ממעצר של גריגורי סוקלוב (33) תושב אשדוד הנאשם בהפעלת דירות לגידול קנאביס בעיר
משטרת אשדוד חשפה ארבעה דירות ששימשו כמעבדות סמים

גריגורי סוקולוב (33) מאשדוד, שהואשם לפני כחודש וחצי, במעורבות בניהול ארבע מעבדות סמים – וזאת במסגרת פרשה שבה הואשמו גם אחרים בניהול רשת בתי בושת, שוחרר ממעצרו.

נגד סוקולוב ושותפיו נטען, כי במשך שנים אבזרו באשדוד דירות לגידול קנאביס וגידלו בהן שתילים במשקל 42 קילו.

עם הגשת כתב האישום, עתרה הפרקליטות להאריך את מעצרו של סוקולוב, כמו גם של יתר הנאשמים. סנגורו של סוקולוב, עו"ד אייל אוחיון, טען לחולשה בראיות ועתר לשחררו. בתום הדיון השבוע, החליט השופט אברהם הימן, לקבלת את עמדת ההגנה והורה על שחרורו של סוקולוב למעצר בית ובתנאים מגבילים נוספים.

המחלוקת בין הצדדים היא באשר לעצימות הראיות", ציין השופט. "טוען בא-כוח הפרקליטות כי מצבור הראיות בתיק מצביע על הקשר שבין הנאשם ובין ארבע מעבדות סמים, והקשר הוא של שכירת הדירות באמצעות, או במעורבות, הנאשם על-ידי אנשי קש. לפי שיטה זו, שכירת דירות באמצעות אנשי קש מצביעה על הקשר של המשיב למעבדות הסמים". מנגד, ציין השופט, טוען בא-כוח הנאשם "שכדי שיהא קשר כזה יש צורך בראיה פוזיטיבית, ולאו דווקא במסקנה העולה מתוך הראיות".

יש לציין כי בשבועות האחרונים הוחלט להאריך עד תום ההליכים את מעצרם של מיכאל רז'ץ ומיכאל פרי שהואשמו בפרשה, בעוד ששתי הנשים שהואשמו בתיק שוחררו בתנאים מגבילים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך