החברה לתיירות תציב עמדות מידע במגוון אתרים באשדוד

חופית, החברה לתיירות בראשות הממונה גרשון פלדמן תציב עמדות מידע רלוונטיות עבור התושב במגוון אתרים בעיר
צילום: החברה העירונית

בימים אלה משלימה החברה לתיירות אשדוד את הצבתן של עמדות מידע אלקטרוניות בבתי המלון ובאתרים שונים ברחבי העיר. בכל עמדה קיים כלל המידע הרלבנטי לתושב ולמבקר בעיר. הממונה על התיירות, גרשון פלדמן: לצד פיתוח התשתיות, אנו עוסקים כל העת גם בפיתוח התכנים התיירותיים והנגשתם לציבור"

בשלב הראשון, 13 עמדות מידע אלקטרוניות הוצבו במגוון אתרים בעיר. העמדות האלקטרוניות מתחלקות ל-2 סוגים: עמדת פנים ועמדת חוץ. עמדות הפנים הוצבו בבתי המלון לאונרדו ו-ווסט, בבית האמנים ע"ש אריה קלנג, במוזיאון אשדוד, מוזיאון הפלישתים ובמשכן לאמנויות.

עמדות החוץ הוצבו ברחבת העירייה, גבעת יונה, אתר המצודה , פארק אשדוד-ים ובפארק נחל לכיש.

בכל עמדה כאמור, מוצג כלל המידע הרלבנטי לתושב ולמבקר בעיר: מסעדות, מוסדות אמנות ותרבות, מופעים שונים, מסלולי טיול, חופים, מקומות לינה, מוסדות עירייה, בתי מרקחת, מפת העיר, זמני תחבורה ועוד.

המידע (טקסטים, תמונות וסרטונים) יוצג תחילה בעברית, חלקו כבר עתה נגיש באנגלית ובערבית ובהמשך – יתורגם ויעלה בשפות נוספות.

הממונה על התיירות, חבר מועצת העיר גרשון פלדמן: לצד הפיתוח המתמיד של התשתיות באתרי הטבע והתיירות ברחבי העיר, אנו בחברה לתיירות שוקדים כל העת על פיתוח התכנים. בשנה האחרונה הוצאנו אוגדן מפות חדש, סיורי תיירות מודרכים ללא עלות, בקרוב מאד יושקו אתר אינטרנט ואפליקציה והשבוע סיימנו להציב את עמדות המידע האלקטרוניות אשר ינגישו לציבור התושבים והמבקרים בעיר את כל המידע שהם צריכים לגבי מה שיש לעיר שלנו להציע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך