התפתחות בחקירת הנהג החשוד בדריסת אבי עייש ז"ל

התפתחות בחקירת הנהג הדורס במוצאי השבת האחרונה, דריסה מה קיפח את חייו אבי עייש ז"ל, "ככל הנראה שלנהג בן ה19 לא היה רשיון מתאים לסוג האופנוע בוא נהג"
צילום: דוברות מד"א

לפני זמן קצר נחקר במשטרה הנהג החשוד בתאונת הדרכים הקטלנית שארעה באשדוד בצאת השבת האחרונה בה נהרג הולך רגל, צעיר כבן 19, ומסר גרסתו. על פי החשד, רישיון נהיגתו של הנהג אינו תואם לסוג הרכב. בסיום חקירתו הורה קצין משטרה על פסילת רישיון נהיגתו בכלל למשך 90 ימים. חקירת בוחני תאונות הדרכים נמשכת.

בשעות הצהריים נחקר לראשונה לאחר שהיה מאושפז מספר ימים נהג האופנוע שפגע באבי עייש ז"ל, צעיר כבן 19 תושב אשדוד, במוצאי שבת האחרונה בעת שעייש ז"ל חצה את הכביש ברחוב הרצל. כתוצאה מהתאונה, כזכור, נפצע הולך הרגל באורח אנוש ותוך זמן קצר נפטר מפצעיו. הנהג החשוד מסר גרסתו בחקירה ובסיומה הורה קצין משטרה, במהלך שימוע שערך לו, על פסילת רישיון נהיגתו למשך 90 ימים. בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל ממשיכים בימים אלו בפעולות חקירת התאונה הקטלנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך