יולדת באסותא במכתב תודה למאבטח בביה"ח אסותא אשדוד

היולדת מיטל כחלון כתבה למאבטח אוראל בלמס: "תודה שבדקתם אותי אלף פעם כשנכנסתי ויצאתי מהתינוקיה. בשבילי זו אנחת רווחה לדעת כי אף אחד חוץ ממני ומבעלי, לא יכול להתקרב לילד שלי".
מיטל, תינוקה ומהאבטח אוראל עם מכתב התודה.

אוראל בלמס, מאבטח בביה"ח אסותא מטעם צוות 3, זכה להוקרת תודה מרגשת מיולדת טרייה.

בסופ"ש האחרון התקבל בבית החולים אסותא אשדוד מכתב מיוחד. במכתב, אותו כתבה היולדת הטרייה מיטל כחלון, הובעה הוקרת תודה למאבטחי בית החולים מטעם צוות 3, ובפרט למאבטח אוראל בלמס. "לפעמים זה מובן מאליו ששומרים עלייך ועל התינוק שלך, ולפעמים קולטים גם אנשים שעושים את זה כי אכפת להם! ולכמה מכם באמת היה אכפת ממני ומהבייבי שלי. תודה שבדקתם אותי אלף פעם כשנכנסתי ויצאתי מהתינוקיה", כתבה מיטל. "בשבילי זו אנחת רווחה לדעת כי אף אחד חוץ ממני ומבעלי, לא יכול להתקרב לילד שלי".

אוראל בלמס, המאבטח, לא נשאר אדיש למילים החמות: "התרגשתי לשמוע את ההערכה של מיטל כלפי עבודת האבטחה. אני שמח
שביכולתי להקנות תחושת ביטחון ליולדות השונות ולהבטיח שהילודים בתינוקייה תחת שמירה סביב השעון".

מכתב התודה.

אוראל נפגש עם היולדת לספר לה על חשיבות המכתב בשבילו. השניים הנציחו את הרגע המרגש בתמונה. "אין זו הפעם הראשונה בה עובדי יחידת האבטחה בביה"ח מקבלים שבחים על עבודתם הקשה", סיפר אסף בוארון מנהל יח' המאבטחים. "אני גאה באוראל על
האכפתיות, המסירות והאחריות לביטחון היולדת והתינוק שלה. אנו בצוות 3 מאמינים בשירות על הצד הטוב ביותר, ואני שמח שגם הפעם- הקננו ליולדת תחושת ביטחון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך