נבחרת ישראל בכדוריד עשויה לארח את משחקיה באשדוד

באשדוד ממתינים להבהרות, האם אולם הכדורסל יוכל לעבור התאמה להתקנת משטח הכדוריד המיוחד והשערים, כדי שיוכל לשמש גם את אלופת המדינה בכדוריד הפועל אשדוד בגביע אירופה, ואז נבחרת ישראל עשויה לקבל אישור לשחק בו.
ניבולוי מאשדוד מול שון סלס ושי נתן במשחק האימון. (צילום: הפועל אשדוד)

נבחרת ישראל בכדוריד בודקת אפשרויות לארח את משחקיה הביתיים בקמפיין מוקדמות אליפות העולם מחוץ לתל אביב בחודשים אוקטובר (פינלנד) וינואר (קפריסין ויוון), אבל כרגע היא נתקלת בקשיים: באיגוד האירופי לא אישרו עד כה לארח ב'בית מכבי' בראשל"צ. באשדוד – ממתינים להבהרות מהעירייה, האם אולם הכדורסל יוכל לעבור התאמה להתקנת משטח הכדוריד המיוחד והשערים, כדי שיוכל לשמש גם את אלופת המדינה בכדוריד הפועל אשדוד בגביע אירופה, ואז נבחרת ישראל עשויה לקבל אישור לשחק בו (במידה ולא – גם אשדוד עלולה לארח מחוץ לעיר גם את משחקה בגביע אירופה). אופציה נוספת שעלתה וירדה היא אירוח בהיכל הקונכיה בבאר שבע, רק שהאיגוד האירופי לא יאשר אותו שכן…חסר לו באורך כמטר וחצי.

בסוף החודש משחקי גביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש ייצאו אל הדרך, וב-20 בספטמבר תיפתח ליגת ווינר – והקבוצות כבר מתחממות: הפועל ראשל"צ גברה אמש במשחק אימון על האלופה הפועל אשדוד 23:28. אשדוד שיחקה ללא שניים מהזרים שלה, גאבור לנגהאנס המקשר הגרמני והמרכז הסלובני דויד ספילר שאמור לנחות היום בארץ. ספילר בן ה-36 מגיע עם רקורד מרשים ביותר הוא בעל 193 הופעות ו-293 שערים במדי נבחרת סלובניה, ועבר בליגות בגרמניה, בלארוס, קרואטיה ומקדוניה – וכמובן בליגת האלופות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך