מ.ס אשדוד תארח בשני את בני יהודה במשחק על המקום ה-5 בגביע הטוטו

המשחק ייערך ביום שני בשעה 19.00 באיצטדיון הי"א וישודר בספורט 5 לייב. המאמן רוני אוואט שחגג אתמול 51 אמר בסיום: "השחקנים הגישו לי מתנה ליום ההולדת. צריכים להיות צנועים רגועים. צריכים להביא את היכולת מול רעננה גם למשחקי הליגה".

לאחר הניצחון הגדול בתוצאה 1:4 על הפועל רעננה, במשחק האחרון במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו, נקבע כי מ.ס אשדוד תאבק על המקום החמישי.

אשדוד תפגוש בקרב על המקום החמישי את בני יהודה. המשחק ייערך ביום שני בשעה 19.00 באיצטדיון הי"א וישודר בספורט 5 לייב. בשנה שעברה שיחקה אשדוד באותו השלב בקרב על מקום 13 מתוך 14.

שביעות רצון גדולה מאוד בקבוצה בעקבות הניצחון והעובדה שאשדוד כבשה 9 שערים ב-4 משחיקם מצד שני ממשיכים לחפש בלם נוסף. כמו שזה נראה סיכויי של הבלם הברזילאי, ג'ילברטו דה סילבה שנבחן אינם גדולים.

המאמן רוני אוואט שחגג אתמול 51 אמר בסיום: "השחקנים הגישו לי מתנה ליום ההולדת. צריכים להיות צנועים רגועים. צריכים להביא את היכולת מול רעננה גם למשחקי הליגה. הניצחון על רעננה לא נתן לנו נקודה אחת לליגה. אבל זה טוב לביטחון וטוב לתחושה. אמרתי שאנחנו רוצים להמשיך את המומנטום מסוף העונה שעברה. לקחנו מהמפעל הזה של גביע הטוטו הרבה דברים לעונה הקרובה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך