מפלגת העבודה השיקה את מטה המפלגה באשדוד

הכנס נערך במטה בקניון לב אשדוד. ח"כ איציק שמולי: "יצאנו למסע, מסע של הפלת חומות, להגיע ולגעת בקהלים בהם לא נגענו שנים".
מטה מפלגת העבודה באשדוד.

הערב, שני, התקיים בקניון לב אשדוד כנס השקת מטה מפלגת העבודה – גשר באשדוד, בנוכחות: חכ איציק שמולי, חכ מרב מיכאלי, המזכ״ל ערן חרמוני, יו"ר מטה אשדוד חיים שייב, יניב קקון, מאיר אברג’יל, יחיאל מלכה, מירב דוד, חיים שושן, אריה אזולאי, כרמית אל עזרא ועוד עשרות רבות של תומכי המפלגה בעיר. מזכירת הסניף חיה כהן אמרה על כל: ״יש התעוררות בעיר ובמרחב, רואים זאת גם כעת״.

חכ איציק שמולי ״יצאנו למסע, מסע של הפלת חומות, להגיע ולגעת בקהלים בהם לא נגענו שנים, זוהי הזדמנות אדירה עבור מפלגת העבודה-גשר. אנחנו מעבירים מסר לקהלים, שאפשר, ועם התיקווה הזאת, אנחנו רוצים לפרוץ קדימה״.

ערן חרמוני ״התוכנית הכלכלית חברתית אותה אנחנו משיקים היום מהווה מהפכה. מהפכה בסידורי העדיפויות. אנחנו העבודה-גשר המפלגה היחידה ששמה את הנושא החברתי במרכז. דיור בליסינג, פנסיית מינימום, השקעה הרואה את החולה במרכז, השקעה אשר שמה את הילדים מגיל אפס בצורה הוליסטית ועוד. בעזרת התוכנית הכלכלית חברתית אנחנו רוצים להוריד את שיעורי העוני ואת הפערים הכלכליים. אנחנו משנים את כיוון הספינה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך