זה לא אולי. זה אזולאי. 1:4 לאשדוד על רעננה. משחק ענק לאזולאי

שלומי אזולאי במשחק גדול היה המצטיין בניצחון היותר גדול של אשדוד 1:4 על רעננה, במסגרת המשחק האחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו. אשדוד סיימה במקום השני בבית. תשחק על מקומות 5-6.
איש המשחק. אזולאי (צילום: טוטו פוטו)

זה היה אמור להיות קרב שקול בין רעננה לאשדוד על המקום השני בבית ב'. אז מה. את שלומי אזואלי זה לא עניין.אזולאי במשחק גדול היה הבולט בניצחון הענק 1:4 של אשדוד על רעננה, בחוץ. מתי באשדוד ניצחו בתוצאה הזו? אז אולי השנה זה יהיה משהו אחר.

זה דווקא התחיל בכדור למשקוף של אשדוד, אחרי דקה. בעיטה נהדרת של יואב תומר מרעננה מתוך הרחבה של אשדוד פגש את המשקוף של משפתי. אשדוד יצאה מזה העם הרבה מזל.  אבל זה היה הרגע היחיד כמעט של רעננה במשחק. מאותו הרגע הייתה שם אשדוד. 4 פעמים היא הייתה.

אחרי המשקוף אשדוד לקחה את המשחק לידיה, או אם נדייק לרגליה. הלחץ הניב שער. זה גם קרה ( דקה 14) כששלומי אזואלי נתן כדור 'סרגל' לאספה בתוך רחבת רעננה, אספה הוציא רוחב ושובל גוזל כבש את השער החמישי שלו בגביע הטוטו. מדהים.

רעננה לחצה יותר במרכז השדה בדקות לאחר השער. אבל מ.ס אשדוד ידעה לצאת להתקפות מידי פעם כשאזולאי מאחור הוא זה שמארגן את המשחק של הקבוצה. דקה לסיום השיגה אשדוד את השני. שלומי אזולאי? נו מי אם לא הוא, שלח כדור ארוך לדין דוד (45)שהשתחרר מהבלם שלו, שהכשיל אותו. דוד בעט את הפנדל בעצמו וקבע 0:2 עם הירידה למחצית. דקה טובה לכבוש או קשה לספוג.

פוזה מוכרת בגביע הטוטו. (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד כבר הייתה בדרך לשער שלישי בטוח (56), אבל קיבלה את השער המצמק (57). מ.ס אשדוד בהתקפה מצויינת הגיעה לשני מצבים וניב אנטמן שוער רעננה מנע שערים בטוחים, במיוחד את הבעיטה של שלומי אזולאי. רעננה יצאה למתפרצת, ניצלה את העובדה שאשדוד הייתה עסוקה בחלק הקדמי רגע לפני, וקייס גאנם הצליח לצמק במתפרצת. 1:2 לאשדוד בלבד.

אשדוד למרות השער המצמק המשיכה לחפש את השער השלישי שלה. אנטמן הצליח למנוע מדוד (60) שער. אשדוד הייתה טובה בדקות האלה. רעננה (דקה 64) נשארה ב-10 שחקנים אחרי הרחקת מתאוס הבלם בצהוב שני. פחות מדקה אח"כ לאונרד אווסו עשה צדק. אווסו בבעיטה חזקה מצא את הרשת 1:3 לאשדוד.שעור הראשון בישראל.

האיש של המשחק התכבד גם בשער ועוד איזה שער. תמחאו כפיים לשלומי אזולאי (72). אשדוד קיבלה כדור חופשי מ-20 מטרים, הכדור יצא לו מהרגל מעשה אומן, עבר את החומה בסיבוב ונחת בחיבורים. שער מדהים. אשדוד 4 רעננה 1. דוד הספיק 3 דקות אח"כ להחמיץ את החמישי בקורה. אבל ביום שאשדוד כובשת 4 מי צריך יותר? אשדוד במשחקי הדירוג 5-8.

מ.ס אשדוד: משפתי, קמהאני, ברדע, אוואני (דה סילבה 68), אספה, אווסו (משעלי, 76), אזולאי (עבודי, 73), אבו עקאל, כנעאן (רבינוביץ', 59), דוד, גוזלן (64, בריהון).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך