בדיקות דם של רוכב האופנוע שדרס את החייל אבי עייש נשלחו לבדיקות מעבדה

המשטרה בודקת האם רוכב האופנוע שדרס את עייש בן ה-19 ז"ל, היה תחת השפעת אלכוהול או סמים. בהלוויה היו קריאות לבדוק את העניין עד תום.

משטרת ישראל חוקרת עד תום את נסיבות התאונה אמש, שבה נהרג החייל בן ה-19, אבי עייש, כשחצה את הכביש ברחוב הרצל. המשטרה בודקת את כל האופציות. דבר ראשון היא ערכה בדיקות דם לרוכב האופנוע הפוגע.

לפיכך הועברו בדיקות הדם שנלקחו מרוכב האופנוע שדרס למוות את עייש ז"ל, כבר אתמול, כשהגיע לבית החולים לטיפול, לאחר שנפצע בצורה קלה. במשטרה יש כוונה להגיע לחקר האמת והבדיקות יתנו תמונה ברורה יותר אולי למה שקרה.

מהמשטרה נמסר לאחר הדריסה כי: "מחקירה ראשונית של בוחני תאונות הדרכים עולה כי עייש ז"ל, שחצה את הכביש נפגע על ידי אופנוע בו רכב צעיר. כתוצאה מכך נפצע עייש כאמור באורח קשה מאוד ולאחר זמן קצר נקבע מותו. רוכב האופנוע אף הוא נפצע בתאונה באורח קל ופונה גם הוא לטיפול רפואי בבית החולים. בוחני התאונות חקרו את זירת התאונה".

במהלך ההלוויה הקשה של אבי עייש ז"ל, היום, ראשון בחלקה הצבאית של אשדוד, עלו קולות רבים שדרשו לחוקר עד תום האם רוכב האופנוע הייתה תחת השפעת אלכוהול או סמים. כאמור המשטרה עשתה זאת ומחכה לתשובות להמשך הטיפול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך