לאחר מסע טרטורים ודחיות, עובד רכבת ישראל ניצח את הגופים הגדולים

עובד רכבת ישראל, אשר איבד את כושר עבודתו, נדחה ע"י חברת הביטוח ולאחר מאבק עיקש של משרד עו"ד איטל גנון מול חברת הביטוח, זכה לקבל את מלוא הפיצוי בגין אובדן כושר עבודה מלא

עובד חברת רכבת ישראל, אשר איבד את כושר עבודתו בשל מחלות מהם סובל, הגיש תביעה בגין אובדן כושר עבודה ונדחה ע"י חברת הביטוח, בטענה כי לא איבד את כושר עבודתו וכי יכול לעבוד בעיסוק סביר אחר התואם את הכשרתו, השכלתו וניסיונו.

העובד הגיע למשרד עו"ד איטל גנון, ופירט כי הוא סובל מבעיות אורתופדיות, סכרת כרונית, ודום נשימתי בשינה. הוא פנה לחברת הביטוח שביטחה אותו באובדן כושר עבודה בפוליסת ביטוח חיים, בבקשה לפיצוי חודשי בגין אובדן כושר עבודה מלא. חברת הביטוח דחתה את תביעתו בטענה כי לא איבד את כושר עבודתו באופן מלא וכי יכול לעסוק בעיסוק סביר אחר כפי שנקבע בתנאי הפוליסה.

ממשרד עו"ד איטל גנון נאמר: "ניהלנו מאבק עיקש מול חברת הביטוח והוכחנו כי העובד איבד את כושר עבודתו באופן מלא וכי לא יכול לעבוד לא בעבודתו בחברת רכבת ישראל ולא בכל עבודה אחרת, וזאת לאור מצבו הרפואי הרעוע אשר לא מאפשר לו לעבוד כלל. חברת הביטוח הכירה באובדן כושר בשיעור 100% רטרואקטיבית מיום יציאתו של העובד לאובדן כושר".

חברות הביטוח פעמים רבות מנצלות את חוסר הידע, את התמימות והחולשה היחסית של האדם הפרטי מול החברה, על מנת להתנער מחובתה לשלם לאדם את המגיע לו. במקרה כזה, אדם יצטרך לפנות לייעוץ משפטי על מנת לקבל את מלוא זכויותיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך