מאות הגיעו להלוויתו של לוחם מג"ב אבי עייש שנהרג בתאונה

אבי עייש לוחם מג"ב נהרג אמש מפגיעת אופנוע כשחצה את הכביש ברחוב הרצל. מאות של משפחה, חברים ואנשי העיר הגיעו לנחם את המשפחה הכואבת בהלוויה בחלקה הצבאית באשדוד. מפקד מג"ב שספד לו: "היית מתנה למשפחתך. אנו מפקדיך וחבריך זכינו להיות בקרבתך. אמש, ביום מר ונמהר נגדעו חייך - 19 שנים בלבד". קריאות בהלוויה לבדוק אם נהג האופנוע היה תחת השפעת אלכוהול.

אבל גדול נפל על העיר אשדוד, שרבים מתושביה לקחו חלק היום, ראשון, בהלוויתו של אבי עייש, בן העיר, לוחם מג"ב בן 19, שנהרג אמש בתאונת דרכים בעת שחצה את שדרות הרצל ורוכב אופנוע פגע בו. הוא נטמן היום, בבית הקברות הצבאי של אשדוד.

אבי עייש ז"ל.

מאות רבות הגיעו להלוויה ללוות אותו בדרכו האחרונה ולחזק את ידי המשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. לחזק את ידי אביו משה מנופאי בנמל אשדוד ואלינור אימו. במהלך ההלוויה נקראו הספדים שלימדו על טוב ליבו של אבי. מפקד משמר הגבול אמר בין הייתר: "מרכינים ראש על לכתו בטרם עת של שוטר מסור, סמל שני אברהם עייש. לכבוד היה לנו להכירו. מפקדך סיפרו שהיית אדם מופנם שקט וצנוע, שחיוכו לא מש מפניו. שערך הרעות והנתינה הייתה לנגד עיניו. היית למתנה למשפחתך וזכינו אנו חברך להיות בקרבתך. אמש ביום מה ונמהר נגדעו חייך. חיים מלאי שמחה ואהבה 19 שנים בלבד".

בהלוויה היו גם כאלה שביקשו לחקור עד תום את רוכב האופנוע שפגע בו. היו כאלה שביקשו לבדוק האם נסע תחת השפעת אלכהול. המשטרה חוקרת את המקרה ובקרוב אף תגיע למסקנות בעניין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך