אבי עייש ז"ל הוא ההרוג בתאונה – הלווייתו תתקיים היום ב-11:00

אסון כבד התרחש במוצאי השבת לאחר הדיווח על הרוג בתאונה קשה באשדוד, היום מתברר כי ההרוג הוא חייל בן 20 בשם אבי עייאש ז"ל - הלוויתו תתקיים הבוקר בשעה 11:00
אבי עייש ז"ל.

הבוקר הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונה הקשה שהתרחשה בשד' הרצל באשדוד, בה נהרג הולך רגל צעיר כבן 20 מפגיעת אופנוע. שמו הוא אבי עייאש, בנם של משה מנופאי בנמל אשדוד ואלינור, אבי ז"ל היה אמור להתחיל את הסמכתו במג"ב מחדש לאחר שבשל בעיה רפואית נאלץ להפסיק את הכשרתו.

חבריו הרבים ממאנים לקבל את הבשורה הטראגית הקשה ונפרדו ממנו בעצב רב: "לקחו לנו את אבי בטרם עת, זה כל כך עצוב" סיפר אחד מבני המשפחה.

 

הלוויתו תתקיים היום בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי באשדוד.

אמש הודיעה המשטרה כי מחקירה ראשונית של בוחני תאונות הדרכים עולה כי הולך הרגל שחצה את הכביש נפגע על ידי אופנוע בו רכב צעיר. כתוצאה מכך נפצע הולך הרגל כאמור באורח קשה מאוד ולאחר זמן קצר נקבע מותו. רוכב האופנוע אף הוא נפצע בתאונה באורח קל ופונה גם הוא לטיפול רפואי בבית החולים.

יוסי לנדאו קמב״ץ זק״א לכיש אמר: ״מדובר בהולך רגל צעיר כבן 20 שככה״נ נפגע מאופנוע בעת שעבר במעבר חציה בשד׳ הרצל באשדוד, הצוות הרפואי שהגיעו למקום פינה את הצעיר במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. מתנדבי זק״א אשדוד טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה.

צילום תמונה: זק"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך