אופניים במתנה מהמשטרה למען ילדים שידם אינה משגת

בעקבות פרסום כתבה באשדוד אונליין, שבה ביקש הפעיל החברתי רוני סאיג לסייע בתרומת אופניים לילד עם תסמות אספרגר שרצה ללמוד לרכב ולא יכול היה לרכוש זוג אופניים, חלה לפני מספר ימים תפנית מפתיעה בעלילה. משטרת אשדוד תרמה 3 זוגות אופניים.
סאיג מימין עם דוד ושי זזון הבעלים של 'אופני יקיר', והאופניים שהמשטרה תרמה.

משטרת אשדוד למען הקהילה.

באשדוד אונליין פורסמה כתבה שבה נקרא הציבור בעיר לעזור בקניית זוג אופניים לילד עם תסמונת אספרגר, שהיה לו עם חלום ללמוד לרכב אופניים, אבל ידו לא הייתה משגת. רוני סאיג, הפעיל החברתי הוא שפנה לציבור בכתבה והייתה היענות רבה.

אבל כלום לא הכין את סאיג  לשיחת הטלפון שקיבל, כפי שהוא מספר:  ״אני מקבל שיחת טלפון מרס״ב איתי ברנשטיין ממשטרת אשדוד, אשר עידכן אותי כי קראו את הכתבה והפנייה הובאה לידיעת מפקד התחנה, שמעון פורטל וכי משטרת ישראל, רוצה להתגייס לטובת התרומה״

מכתב המתנה מתחנת אשדוד.

סאיג המופתע התרגש מאוד משיחת הטלפון ותיאם פגישה עם רס״ב ברנשטיין ביום חמישי האחרון. סאיג ממשיך לספר מה שאירע: "התקבלתי על ידו בחיוך והופתעתי לטובה לגלות עד כמה קשובים שוטרי התחנה בעיר לצרכי הציבור, וכי ברצונם לעזור ולסייע למען מטרה ראוייה. משטרת אשדוד תרמה שלושה זוגות אופניים, לילדים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות אופניים. האופניים הועברו כלאחר כבוד, לבדיקה, תיקון והשמשה לשי ודוד זזון מ'אופני יקיר' במרכז כלניות, אשר סידר ושיפר אותם והכל בהתנדבות מלאה. רוח התרומה והסיוע ההדי בעיר מפתיעים אותי הכל פעם מחדש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך