פסטיבל חלון לים התיכון 2019

פסטיבל חלון לים התיכון 2019 - יתקיים השנה בתאריכים: 14/15 באוגוסט - יופיעו: אביב גפן, נועה קירל, סטטיק ובן אדן, סטפן ועוד
צילום: זוהר שיטרית

יום המופעים הראשון (רביעי, 14.8) של הפסטיבל הוותיק 'חלון לים התיכון' מארח את נסיכת הפופ נועה קירל, הכוכב העולה עדן חסון ואת כוכב הרוק אביב גפן.

יום המופעים השני (חמישי, 15.8) של הפסטיבל יארח את סטפן לגר עם החיבור הטבעי שלו לצמד סטטיק ובן אל (ביחד ולחוד) ואת איתי לוי.

הצמד סטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי יופיעו עם כל הלהיטים הגדולים. השניים הם מהשמות החמים ביותר בעולם הפופ הישראלי בשנים האחרונות, עם שירים שכבשו את הרדיו ואת היוטיוב. בין השירים ששיחררו השניים וזכו להצלחה גדולה עם מיליוני צפיות ברשת ניתן למצוא את "דובי גל", "כביש החוף", "ברבי", "סתם", "זהב" ו"טודו בום".סטטיק ובן אל תבורי במופע מרהיב המשלב בתוכו את כל הלהיטים שכולנו אוהבים "טודו בום", "זהב" ו-"קאוואי" ועוד..

בעיבודים מוכרים ואהובים וחדשים ומפתיעים. מופע מקפיץ, צבעוני, משמח ומרגש. מסכי ענק, רקדנים ורקדניות ועוד המון הפתעות – והכל על במה אחת ענקית. איתי לוי, אחד השמות החמים בתעשיית המוזיקה בישראל מגיע לאשדוד למופע סוחף המתאים לכל המשפחה:לוי נבחר השנה להצטרף לקאסט השופטים של התוכנית המצליחה "הכוכב הבא" בקשת 12, כמו כן נבחר להוביל את פסטיגל 2019 בחנוכה הקרוב ויופיע בפני עשרות אלפי צופים בהופעות הפתוחות שלו שם כבר הצליח לכבוש ולגעת בלבבות כל העם, עם הקסם והקול הייחודי, שמצליח לרגש ולהפתיע בכל פעם מחדש.

צילום: משה נחמוביץ

פסטיבל 'חלון לים התיכון', ימים רביעי -חמישי, 14-15 באוגוסט 2019 , החל מהשעה 20:00, אמפיחוף לידו, אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך