צלבי קרס צוירו בחדר האחיות ששון מאשדוד באוניברסיטת אינדיאנה

התאמות מאשדוד, נכנסו לחדר החדש שלהן ב'אוניברסיטת אינדיאנה', שם הן לומדות משחקות כדורסל במסגרת ליגת כדורסל הנשים, וגילו שני צלבי קרס. האוניברסיטה והמשטרה פתחו בחקירה. הסיפור פורסם בהרחבה בטלוויזה בארה"ב. שם הן אמרו: "אנשים מסתובבים עדיין עם מספרים על היד, וזה לא היה מזמן. זה מדהים שעדיין עושים את זה כיום". אביהן אריאל חושש: "מה שאני צריך שיסתובבו עם מטרה על הגב"? - צפו
שירה מצביעה על אחד מצלבי הקרס שצוירו בחדרה.

אנטשימיות קשה נגד האחיות מיכל ושירה ששון, מאשדוד, באוניברסיטת אינדיאנה בארה"ב.

שתי האחיות, שחקניות בעבר במכבי בן בנות אשדוד, משחקות כיום באוניברסיטת אינדיאנה כדורסל, במסגרת ליגת המכללות בכדורסל נשים ולומדות שם. מיכל פסיכולוגיה ושירה כימיה.

אתמול הן עברו לחדר החדש שלהן באוניברסיטה, שם הם אמורות להתחיל שנה ג'. אבל כשנכנסו לחדר החדש הן היו בהלם. בתוך החדר צוירו שני צלבי קרס שהיו מיועדים לשחקניות "היהודיות". מיכל ושירה החליטו לא לשתוק ופנו מיד לשלטונות האוניברסיטה.

הן הוצאו מהחדר, שוכנו במלון וביום שישי אמורות לעבור לחדר אחר. הקהילה היהודית באינדיאנה מיד תמכה בשתיים, אבל הסיפור עורר הדים רבים וגם בתחנות הטלוויזה דיווחו על האינשטימיות הקשה נגד שתי האחיות היהודיות מישראל.

אביהן אריאל ששון קיבל את הבשורה הבוקר והוא נשמע כועס ודואג יחד: "זו כמו בעיטה בבטן. הן אהובות על כל הסטודנטים ופתאום לראות דבר כזה, זה מכה קשה. זה גועל נפש. כאב גדול וכעס. הבנות החליטו לא לעבור לסדר היום על זה, הן פנו למשטרה ולאוניברסיטה ועכשיו הכל בחקירה".

אתה מפחד?

"כן. אתה רואה שאנשים מוציאים רובים בלי כלום והורגים בארה"ב. מה אני צריך שתהיה להן מטרה על הגב? אבל לצערי זה לא שונה מכל קמפוס גם בישראל. גם כאן יש בי.די.אס נגד המדינה. יש כאן אוניברסיטאות כמו חיפה וירושלים שמאפשרות לארגון כזה לעשות 'ימים פתוחים" אומרים זה דמוקרטיה. אז אם כאן זה מותר מה נגיד באינדיאנה"?

למרבה הפלא, דווקא ארגונים אנטי ישראלים, מינפו את האירוע נגד ישראל, וניצלו את הבמה המצערת הזו בכדי  לספר עד כמה ישראל היא זו שעושה בדרך כלל דברים קשים.

לטלוויזה אמרו השתיים: "לבוא ולראות את זה כאן זה היה מזעזע. אנשים מסתובבים עדיין עם מספרים על היד, וזה לא היה מזמן. זה מדהים שעדיין עושים את זה כיום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך