הותר לפרסום שמו ותמונתו של תושב העיר שתקף מינית ילדים קטנים

בית משפט המחוזי בתל אביב התיר אמש לפרסם את פרטיו של אליאל מקסב, בן 33 תושב אשדוד לשעבר, שהודה והורשע שבמשך מספר שנים תקף באכזריות ילדים וילדות בגילאי 5-7, ועשה בהם מעשים מכוערים, כך חשף היום הכתב אלי שלזינגר באתר בחדרי חרדים

הכתב אלי שלזינגר מהאתר החרדי 'בחדרי חרדים' חשף את כתב האישום שהוגש לפני עשרה חודשים, לפיו הנאשם – במהלך 11 שנים תקף ילדות בגילאי 5-8 במספר ערים חרדיות, ירושלים, בני ברק ומודיעין עילית. דגימות DNA, תיעוד מצלמות אבטחה, סייעו להגשת כתב אישום נגד אברך חרדי בן 32, שפגע בלא מעט ילדים וילדות ואף הודה בכך, כתב האישום אומנם שונה מעט, אך עיקר האשמות נשארו.

באתר החרדי פוסרם לראשונה כי עורכת הדין מטעם פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה מבית המשפט להטיל על אליעל מקסב עונש כבד ואמרה כי "לעמדת המדינה, תוך התחשבות בצרכי הרתעת היחיד והרבים, על בית המשפט לגזור על הנאשם מאסר בפועל של 14 שנים, מאסרים מותנים ופיצוי לנפגעי העבירה".

אך בגזר הדין על אליאל מקסב נגזרו 6 שנות מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו בתאריך 26/07/2018. עוד נגזרו עליו 18 חודשי מאסר על תנאי שבמשך שלוש שנים מיום שחרורו ממאסר לא יעבור עבירת פשע ו-9 חודשים נוספים על תנאי שלא יעבור עבירת עוון.

שלזינגר חשף כי בנוסף, בית המשפט קבע כי הוא יפצה את נפגעי העבירות בסכום של 95,000 ש"ח: סכום של 35,000 לנפגע אחד, וסכום של 15,000 לכל אחד מארבעת הנפגעים והנפגעות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך