חבר המועצה אלי נכט מונה לנציג מפלגת 'ישראל ביתנו' באשדוד

חבר המועצה האשדודי שהצליח לסחוף אחריו אלפי מצביעים בבחירות לראשות המקומית, זכה היום למינוי מפתיע, כך על פי פרסומים בכלי התקשורת החרדים

לפני זמן קצר דווח בתקשורת החרדית על כך שחבר המועצה האשדודי אלי נכט מונה ליו"ר מפלגת ישראל ביתנו בעיר אשדוד, המהלך קרה לאחר פגישה שקיים היום נכט עם אביגדור ליברמן, שם סיכמו השניים כי נכט ומפלגתו האשדודית יתמכו בישראל ביתנו בבחירות הקרובות לכנסת.

עו"ד אלי נכט כתב על הפגישה שערך היום עם ליברמן בדף הפיייסבוק שלו כי "אני כתמיד פועל על פי צו מצפוני וצו השעה. כרגע צו השעה מבחינתי ומבחינת התנועה שלי, היא לסייע לאביגדור ליברמן ולדרך של ישראל ביתנו, אשר מדברת על דרך אידיאולוגית, על עקרונות ברורים ואחדות העם, ולא ׳עושק העם׳.

נכט הוסיף "אני מאמין, שהמרכיב של ישראל ביתנו היום בכנסת ישראל ובממשלה, יצליח להחזיר קצת שפיות לסדר העדיפויות הלאומיים שלנו ולנווט את הספינה למקום בו נמצא רוב הציבור בישראל, ולא למקומות קיצון. זו הסיבה למה כימני חילוני, אצביע בבחירות הקרובות לישראל ביתנו, ואבקש מכל חבריי ותומכיי לעשות כן".

תגובת מפלגת ישראל ביתנו: אמש התקיימה פגישה בין יו״ר ישראל ביתנו, ח״כ ליברמן לבין אלי נכט, בה הודיע נכט על תמיכתו במפלגת ישראל ביתנו בבחירות הקרובות. אין שום קשר בין הפגישה לבין הספינים שמתפרסמים. אין שום שינוי בסניף של ישראל ביתנו באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך