כלבים שנותרו 9 ימים כלואים לבדם בדירה, חולצו בשלום

הכלבים חולצו ע"י אנשי המחלקה הווטרינרית לאחר שבעלי הדירה לא נמצאו ובית המשפט נענה לבקשת הלשכה המשפטית והתיר פריצה לבית. המקרה שאירע בשבוע שעבר החל בתלונה של תושב, התגלגל לפתחו של בית המשפט ובסופו הועברו הכלבים לכלבייה העירונית. לכלבים שלום.
כלבים בכלבייה של אשדוד

זה סיפור אנושי עם הרבה מזל, עירונות של שכנים ועזרה מהירה של הווטרינר העירוני.

סיפור שהחל בתלונה של תושב ובהתערבות של הלשכה המשפטית והמחלקה הווטרינרית הביא לחילוצם של כלבים מדירה סגורה באמצעות המשטרה, לאחר שלא ניתן היה לאתר את בעליהם. תושב שמתגורר בסמוך לבניין, פנה למוקד העירוני וסיפר כי באחת הדירות כלואים מזה כ-9 ימים, שני כלבים ללא מזון ומים ואף נובחים ללא הפסקה.

התלונה הועברה לווטרינר העירוני אשר הגיע מיד לדירה ומצא את המקום נעול ומתוך הדירה בוקעים קולות נביחה של הכלבים. לאחר שלא היתה כל אפשרות לאתר את בעלי הדירה ולאחר שנעשה בירור נוסף מול השכנים ונמצא כי אכן הדירה נעולה מזה מס' ימים, פנתה הלשכה המשפטית לבית המשפט בבקשה בהולה לקבלת צו שיאפשר כניסה לדירה והעברת הכלבים לחסות העירייה.

בית המשפט נעתר לבקשה והורה על כניסה מיידית לדירה באמצעות משטרת ישראל, ומיד עם קבלת הצו יצאו נציגי הווטרינר בליווי שוטרים, נכנסו לדירה והעבירו את הכלבים לכלבייה העירונית. הווטרינר העירוני: מצבם של הכלבים טוב והם זוכים לטיפול מיטבי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך