מתרגלים חירום: נבנה סימולטור ייחודי המדמה נפילת טיל במתחם מגורים

מיצב המדמה שכונה נבנה למטרה זאת וכולל אמצעים ויזואלים רבים בהם גם שחקנים שיתפקדו כאזרחים שבסביבת מגוריהם נפל טיל . כלל כוחות הביטחון ביחד עם עיריית אשדוד ייקחו חלק בתרגיל הגדול והייחודי.

לאחר שבועות רבים של הערכות,עיריית אשדוד תציג מחר תרגיל המדמה נפילת טיל במתחם בניינים בעיר במטרה לתרגל את מודל ההפעלה בחירום זה המכנס את כל הגורמים במענה לאוכלוסיה בזירת נפילה.

באמצעות מסכי וידיאו גדולים ומיצבים שהופקו לצורך נבנה מעיין מתחם בניינים.התרגיל ייחל כשגרה ,אנשים מסתובבים ברחוב ולפתע אזעקה ,נפילת טיל,פצועים ,נזקים שנגרמו כתוצאה מהנפילה , תושבים/אזרחים פגועי חרדה ועוד .

תרגיל ביטחוני ששונה מכלל התרגילים שנעשו עד בכלל הרשויות במדינת ישראל. מדוע הוא שונה ומה מיוחד?

עיריית אשדוד נערכת כל השנה למצבי חירום , תרגולות מתבצעות מידי כמה חודשים במטרה לשמור על כוננות גבוה, להפיק לקחים בכדי שבזמן אמת כלל המערכות והאגפים יעבדו בסינכרון מלא וייתנו מענה מהיר ומקצועי לאירוע . מחר ובמיוחד לקראת התרגיל, מנהל התפעול ביצע מהלך גדול יותר ושונה,הוקם מייצב המדמה שכונה באשדוד. נבנה תסריט, במאי -גרום הרוש בנה ביחד עם צוותי החירום של מנהל התפעול תסריט, ביצעו עריה של סרטונים מאירועים שהיו במציאות,שחקנים יידמו את התושבים וכלל הרשויות יתרגלו את הטיפול בזירה .

חשיבה מעמיקה נעשתה לקראת מחר, אין עוד עיר שעשתה את זה וגם כוחות הביטחון פיקוד העורף, משטרת ישראל, כב"א ומדא ייקחו חלק בתרגיל ביחד עם עוד 15 גופים גדולים .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך