נמצא הפתרון. אולג בוטנקו יאמן את אשדוד ונבחרת ישראל בכדוריד

לאחר שהיו מי שהתנגדו לכפילות באיגוד, הצליחו מי שתמכו במינוי הכפול להעבירו. בוטנקו: "אני שמח מאוד להמשיך לעוד קדנציה בנבחרת ישראל. המטרה להמשיך בתהליך ולפתח אותה".

אולג בוטנקו ימשיך כמאמן הלאומי, ויוביל את נבחרת ישראל בקמפיין הקרוב – מוקדמות אליפות העולם. בוטנקו ימשיך במקביל להדריך את הפועל אשדוד, אותה הוא הוביל לאליפות היסטורית. לאחר שהיו מי שהתנגדו לכפילות באיגוד, הצליחו מי שתמכו במינוי הכפול להעבירו.

בוטנקו שמונה לתפקיד במאי שנה שעברה – היה קרוב להעלות את הנבחרת לאליפות אירופה, אבל המשימה לא צלחה בגלל הפרש שערים נחות. כעת, המשימה היא לעבור את יוון, פינלנד וקפריסין במשחקים שייערכו בחודשים אוקטובר-ינואר, ולהעפיל לשלב השני במוקדמות. המשחקים ייערכו בשיטת בית-חוץ, ולא בטורניר, בעקבות דרישתן של יוון ופינלנד (לצורך טורניר שהיה עשוי להיערך גם בישראל היה צורך בהסכמה של 3 נבחרות).

אגב, משחק הפתיחה מול פינלנד (ייערך ב-23/24 באוקטובר) עשוי להיות משוחק באשדוד, כעשרה ימים אחרי שאלופת המדינה תארח באולם הכדורסל את משחקה בסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי. שלושה ימים לאחר מכן ייערך המשחק השני ביוון, וצמד המשחקים מול קפריסין, והמפגשים מול פינלנד ויוון (משחק אחרון בארץ) ייערכו בתחילת ינואר 2020.

אסף לוי, שותפו של בוטנקו לדרך, יקבל הצעה להמשיך בנבחרת הלאומית.

בוטנקו: "אני שמח מאוד להמשיך לעוד קדנציה בנבחרת ישראל. המטרה להמשיך בתהליך ולפתח אותה. טורניר מוקדמות אליפות העולם חשוב להמשך הדרך שלנו, ואני מאוד מקווה שאעזור לנבחרת להצליח במשימה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך