שער בתוספת הזמן של נס ציונה, קבע תיקו מול אשדוד

שער בתוספת הזמן של נס ציונה מגול עצמי של הבלם הנבחן גיוהאטה, חילק את הנקודות (1:1) במשחק במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו בין הקבוצות. היכולת במחצית השנייה לא תספיק לאשדוד ברביעי מול בית"ר ירושלים בטדי.
אווסו בא לברך את הכובש שובל גוזלן (צילום: טוטו פוטו)

לאחר המשחק הראשון בגביע הטוטו מול הפועל ת"א, בו ניצחה מ.ס אשדוד 2:3, הציפיות עלו. כשהגיעה במחזור השני לי"א העולה החדשה מנס-ציונה, המטרה הייתה אחת – ניצחון. אשדוד כבר נראתה יוצאת מזה עם מלוא הנקודות משער בודד של שובל גוזלן, הכובש הבולט של הקבוצה, ויכולת טובה בלבד במחצית הראשונה. אבל בתוספת הזמן הישוותה נס ציונה, שהייתה טובה יותר, משער עצמי של הבלם הנבחן ג'רום גיהואטה. ברביעי תצא אשדוד לטדי יכולת כמו מול נס ציונה במחצית השניה, לא תספיק לה.

ואכן מ.ס אשדוד חיפשה שער מהיר. בדקה ה-12, שגיב יחזקאל נכנס לרחבת נס ציונה, נפל וטען לפנדל, אבל השופט ארז פפיר הורה להמשיך והתעלם מהבקשה. 8 דקות אח"כ שוב יחזקאל. הוא חטף כדור ופרץ לעבר שער נס ציונה. יחזקאל ניסה להעביר לגוזלן והגנת נס ציונה ידעה להרחיק. בדקה ה-29, הבעיטה של יחזקאל הייתה רק ליד השער. אבל ההרגשה הייתה שזה יגיע.

וזה הגיע ועוד איך הגיע. שלומי אזולאי (42) ראה את שובל גוזלן ושלח לו כדור מדהים לרחבה, בין הבלם לשוער של נס ציונה, עומרי גלזר. שובל גוזלן, האיש הכי "חם" באשדוד, הקדים בנגיחה את גלזר ונגח מעליו פנימה. 0:1 לאשדוד ושער שלישי בשני משחקים (או אם תצרו משחק וחצי, כי נכנס כמחליף מול הפועל ת"א) לגוזלן. זה נגמר אחת אפס לאשדוד במחצית.

שגיב יחזקאל בין שחקני נסציונה. (צילום: טוטו פוטו)

נס ציונה עלתה עם רצון להשוות במחצית השנייה. אשדוד נעלמה. בדקה ה-51 כדור רז שטיין נעצר אצל רון שושן, שוער אשדוד שקיבל הזדמנות להראות מה הוא יודע ודקות משחק. 2 דקות אח"כ אופיר מזרחי השתחרר לבעיטה, שהלכה מעט למשקוף השער של שושן. בדקה ה-66 בדש לא ניצל טעות בהגנת אשדוד.סהר לוי עם מעט יותר ריכוז  ברחבה (72) יכול היה לכבוש. זה נראה מתקרב, רק הפעם מהצד השני.

מ.ס אשדוד נראתה לא מסודרת ברוב דקות המחצית השנייה, ההפך מהראשונה. אומנם היו חילופים רבים, אבל גם נס ציונה החליפה גם היא לא מעט. בדקות האלה היה חסר מי שיארגן בקישור את המשחק וייצור מצבים ליד שער האורחים וימנע מהם מצבים ליד שער אשדוד. גם בהגנה ראו שיש צורך בבלם מוביל, שלא יאפשר לחלוצי נס ציונה להגיע לאיזור השער של רון שושן, אליו הם הגיעו, לפעמים בקלות. אם זה לא הספיק בתוספת הזמן קיבל מונטרי קמהאני אדום על משחק מסוכן.

בסוף זה קרה. נס ציונה הצליחה בתוספת הזמן להשוות משער של הבלם הנבחן ג'רום גיהואטה, שנגח בטעות לתוך השער של רון שושן קבע 1:1 וחילק את הנקודות, נקודה לכל קבוצה.  בדיוק כמו המשחק מחצית לכל קבוצה.

שחקני אשדוד לא מוותרים. (צילום: טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד: שושן, מושל (אספה, 46), גיהואטה, ברדע, קמהאני, אווסו, אזולאי, אבו עקל (אדרי, 83), יחזקאל (דוד, 59), כנעאן (ג.כהן, 59), גוזלן (משעלי, 70).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך