יעקב טומרקין קבע את הקריטריון לטוקיו ב-100 מטר גב

השחיין האולימפי מאשדוד קבע את הקריטריון הבינלאומי באליפות ישראל. על מנת להבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים ב-2020. הוא יצטרך לשחזר את התוצאה באחת מתחרויות המטרה

יעקב טומרקין, 27, השחיין האולימפי מאשדוד, שהעפיל לחצי הגמר האולימפי בלונדון 2012, קבע את הקריטריון הבינלאומי לאולימפיאדת טוקיו 2020 ב-100 מטר גב.

טומרקין סיים ראשון במוקדמות עם זמן של 53.80 שניות, מהיר ב-5 מאיות מהרף הנדרש לאולימפיאדה בטוקיו. על מנת להבטיח את מקומו במשחקים הוא יצטרך לשחזר את התוצאה באחת מתחרויות המטרה שייקבעו על ידי איגוד השחייה, או לשחות בכל תחרות שהיא באחוז אחד מהר יותר מהתוצאה שקבע.

טומרקין הוא השחיין השלישי שמבטיח את מקומו בטוקיו: גם אנסטסיה גורבנקו (200 מטר מעורב אישי) ומירון חירותי (50 מטר חופשי) כבר קבעו תוצאה המהירה מהקריטריון האולימפי הבינלאומי. שתי נבחרות שליחים – 4X100 מעורב מיקס ו-4X200 חופשי גברים – קבעו גם הן את הקריטריון הבינלאומי, ותלויות בכך ששניים משחייניהן ייקבעו קריטריון אישי גם כן. בנבחרת המעורבת שוחה גורבנקו, ובנבחרת הגברים שוחה חירותי, כך שנותר שעוד שחיין מכל נבחרת ייקבע את הקריטריון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך