טיפאני ג'קסון חוזרת למכבי בן בנות אשדוד

שחקנית מכבי בן בנות אשדוד, עד לפני שתי עונות, שזכתה בתואר הוי.אי.פי של הליגה בעונת האליפות האחרונה של מכבי בן בנות אשדוד, החליטה לחזור לשחק כדורסל פעיל לאחר שפרשה ועברה לאימון. היא החליטה לשחק בישראל ומבחינתה באופן טבעי, במכבי בן בנות אשדוד.
טיפאני ג'קסון.
טיפאני ג'קסון.חוזרת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי בן בנות אשדוד הודיעה על אחת ההחתמות הכי גדולות העונה בכדורסל הנשים.

טיפאני ג'קסון, מי שהייתה ה-וי.א י.פי של הליגה לפני שתי עונות, ופרשה ממשחק, חוזרת לשחק כדורסל. היא החליטה לחזור לשחק בישראל וכמובן במכבי בן בנות אשדוד, בה היא שיחקה עונות רבות והייתה שותפה לתארי אליפות וגביע.

השחקנית שעברה לאימון בליגת הנשים בכדורסל המכללות, בארה"ב, החליטה כי היא לא רוצה לשבת על הספסל כחלק מהצוות המקצועי,  והיא רוצה לחזור לפעילות.

אורי בן סימון מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי פרסם פוסט על חזרתה: "לפני חודש זה קרה. שיחת פלאפון מטיפאני ג'קסון לטאלי קריאף יו״ר המועדון שמבקשת לחזור לשחק בישראל ורק באשדוד! אז כמובן התרגשות גדולה ובאהבה גדולה ניתן לפרסום טיפני ג’קסון חוזרת לאשדוד שבידה 3 אליפויות וגביע המדינה. מי שרוצה לחזור הבייתה ומאוד אוהב את ישראל ובמיוחד את מכבי בנות אשדוד מקומו פה איתנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך