הפוסט העצוב של איציק איטח

אחרי 6 שנים בהן ניהל גמ"ח ועזר לנזקקים רבים בעיר, נאלץ היום איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, לסגור את הגמ"ח. איש עסקים ששילם את השכירות עבור הגמ"ח שלו, לא המשיך זאת גם השנה ואיטח לא מצא פתרונות אחרים. איטח בפוסט: "אני רוצה לומר תודה לה׳ על הזכות הזאת להחזיק גמח יותר מ-6 שנים ברציפות.זה נסגר שם. מבטיח שבחגים לחיילים וילדים חולים נמשיך לעזור כמה שאפשר. אוהב אותכם ותודה לכולם". איטח יפתח שוב, אם יהיה מי שיעזור באחזקה של גמ"ח.
יום עצוב. איטח והגמ"ח הריק.

אחרי 6 שנים שבן הוא עזר לכל מי שרק היה צריך, בגמ"ח שלו, סגר היום איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר את הגמ"ח. איטח עבר לאחרונה לגמ"ח חדש, בתוך 'לה-מימוניה', בעזרת איש עסקים ששילם שנה את האחזקה. אבל עתה נגמר החוזה, איש העסקים שהתנדב לשלם, לא המשיך גם השנה, איטח ניסה למצוא פתרונות, אבל ללא הועיל.

איטח כתב היום פוסט בצער רב: "אני רוצה לומר תודה לה׳ על הזכות הזאת להחזיק גמח יותר מ-6 שנים ברציפות. כל הטוב הזה היה הרבה בזכות אנשים טובים בדרך שעזרו ונתנו יד גם בשינוע גם בעזרה לגמח במוצרים ובמזון ,שמדי יום היו מגיעים לפה משפחות ומקבלים מכול טוב בזכותכם"

6 שנים של עזרה. איטח מחלק מצות בפסח.

איטח ממשיך: "היום הגמח היה צריך להתפנות כדי להחזיר אותו לבעליו. תודה לתורם שתרם כמעט שנה, שזה היה לא מובן מאליו, אבל כרגע המקום נמסר לבעליו שמבקש שלא יגיעו לשם, כי זה קצת מפריע להם. מקווה שתבינו ולא תכעסו. אבל בבקשה תבינו זה נסגר שם. מבטיח שבחגים לחיילים וילדים חולים נמשיך לעזור כמה שאפשר. אוהב אותכם ותודה לכולם".

אגב, איטח לא רצה לסגור הוא כבר הודיע לפני הסגירה, כי אם יימצא מקום ותורם שיחזיק את עלות ההשכרה, הוא ימשיך לתמוך. מי שמעוניין לעזור: איציק: 050-388-4898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך