חודש וחצי לפני הבחירות: נפתח מטה 'כחול לבן' הערב באשדוד

חה״כ אורית פרקש הכהן, שמונתה מטעם כחול לבן כאחראית הקמפיין באשדוד: "פתחנו הערב את המטה המחודש של כחול לבן באשדוד, והתקנו בו מזוזה. אשדוד העיר בה גדלתי היא מבחינתי מקור לגאווה ותבנית ילדותי בעיר היפה הזו". ראש המטה הוא דוד אסייג.
חברת הכנסת פרקש הכהן נושאת דברים.

חברי מטה 'כחול לבן' באשדוד פתחו הערב, שני, את מטה המפלגה בעיר אשדוד. את פתיחת המטה הובילה ח"כ אורית פרקש הכהן, שמונתה כאחראית על העיר אשדוד במהלך קמפיין הבחירות של 'כחול לבן'. עוד הגיעו אל הפתיחה החגיגית ח"כ מיכאל ביטון וראש המטה באשדוד, דוד אסייג.

קובעים מזוזה, בכחול לבן אשדוד.

 

חה״כ אורית פרקש הכהן: "פתחנו הערב את המטה המחודש של כחול לבן באשדוד, והתקנו בו מזוזה. אשדוד העיר בה גדלתי היא מבחינתי מקור לגאווה ותבנית ילדותי בעיר היפה הזו. ההזדמנות להוביל את המטה באשדוד יחד עם פעילים רבים וטובים של כחול לבן ובראשם דוד אסייג היא סגירת מעגל וזכות. באנו לעבוד קשה בשביל מנהיגות חדשה ששמה את ישראל לפני הכל!!! אנחנו מזמינים את כולם להצטרף אלינו".

חה״כ מיכאל ביטון.

חה״כ מיכאל ביטון: "היום אנחנו קובעים מזוזה להצלחה וברכה במטה אשדוד, יש לנו עבודה רבה עד שנחגוג כאן את הניצחון. מודה לכם הפעילים שיצאתם מהבית והגעתם למטה נחושים כדי לנצח. אשדוד חשובה לנו, אשדוד זה עם ישראל. הבאנו תוצאה טובה ואפשר גם יותר. רוצה לאחל לדודו אסייג ראש המטה שלנו באשדוד הצלחה ולכל הפעילים. אתם הלב והנשמה של כחול לבן."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך