כפי שפורסם ב'ספורט סידי': ברוך דגו מונה לעוזר המאמן במכבי שעריים

על המעבר הצפוי פורסם לראשונה בתכנית הספורט של אשדוד, 'ברדיו אשדוד אונליין'. דגו, אחד הסמלים הכי גדולים שלה, קיבל הצעה מעליבה מעירוני אשדוד והחליט ללכת על הצעה של מכבי שעריים, שנמצאת באותה הליגה עם עירוני אשדוד.
מגרש ריק
העבודות המתבצעות כיום באיצטדיון הי"א לשיפור תנאי המגרש.

ברוך דגו מהסמלים הגדולים ביותר של עירוני אשדוד לא ימשיך בקבוצה לאחר שקיבל הצעות מעליבות מבחינתו, וסיכם בתפקיד עוזר המאמן במכבי שעריים, המשחקת באותה ליגה כמו עירוני אשדוד, ליגה א' דרום.

דגו שפרש מתפקידו כשחקן פעיל, לאחר קריירה מפוארת, כולל 4 שערים בליגת האלופות, קיווה לקבל תפקיד משמעותי בעירוני אשדוד. אבל היא העבירה לו הצעה מעליבה של אימון קבוצת הנשים וילדי הטרום של האגודה. על השולחן הייתה גם הצעה לתפקיד עוזר המאמן של שי מאור, אבל השכר היה כ-3000 שקלים. דגו סירב.

ההצעה ממכבי שעריים, פורסמה בלעדית בתכנית הספורט 'ספורט סידי', תכנית הספורט של אשדוד ברדיו 'אשדוד אונליין לייב'. שעריים כיבדה את השחקן בתפקיד בכיר ובשכר הולם לשחקן ברמתו. דגו העדיף את ההצעה שלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך